Vztrajnost vs. sposobnost

Kaj je bit dons bolš? Vztrajen ali sposoben? Vprašanje.

Zadnjič se mi je zgodilo, da ni bilo v šoli profesorice za PKB(podatkovne baze)…predmet sam niti nima veze s tem, ampak v učilnici so bili računalniki. Pojavil se je dolgčas, ki ga je bilo treba pregnat in resnici na ljubo so za to zelo primerne računalniške igre. Tako se je na računalnikih pojavila ena izmed teh, zimzelena streljačina, CSS.
Pa da ne bom dolgovezil, bom prešel kar h bistvu(Izurjeno oko je verjetno opazilo, da do sedaj nisem povedal še nič, kar bi imelo vsaj najmanjšo zvezo z naslovom). Prižgem igro(bil sem eden prvih… :D) in začnem streljati po nasprotnikih. Tod lahko izpostavim tudi to, da sem popoln začetnik(da ne rečem NOOB) v tovrstnih igrah. Igramo kakšno uro…In po točkovniku sem prvi.
Zakaj?
Ker so se ostali, sposobnejši(in verjetno tudi pametnejši) igralci h igri priključili šele pozneje, ali pa so vmes prekinili. Vsake tolk časa sem pač nekoga pihnu in to me je postavil na vrh ne glede na število >smrti<.

No dobr…Mogoče sm zdle mal zatežu s telim igrcam, kdo bo mogoče reku: “Pa kaj, če si bil pru…Kva se važičkaš…”
No tega nikakor nism hotu povedat. Niti ne, da je bolš bit vztrajen kot sposoben. V resničnem življenju je dost uspešnežev, ki so vztrajni, sposobni in tudi takih, ki so oboje.

Rupel, naprimer je vztrajen, sposoben ni preveč, je pa zato uspešen…Vsaj sam zase…
Obama(ta je najbl frišn) pa je sposoben, uspešen…Če je pa še vztrajen, se bo pa še pokazalo.
Jaz mislm, da je potrebno bit oboje, če želiš bit zares uspešen.

Evo…Pa sm sklenu en krog. Načel eno temo(k je bla verjetno obdelana že večkrat), povedal par argumentov in končal tko, da smo spet na začetku. 😀
Pogruntal nismo nič novga, ampak čs je že bil za kšno novo objavo.

LP Domen

Oddajte komentar

