Viktorji 2010

Vsake toliko časa me prime, da bi kaj pokomentiral, pa se mi ne zdi za telih nekaj črk odpirati bloga. Zategadelj utiliziram tele ne preveč sofisticirane facebookove “zapiske”. -BULLSHIT! Bloga se mi spet, za povrhu sem pa ugotovil še, da imam postavljen blog še iz starših dni. Zatorej kopiram tele misli o letošnjih Viktorjih še sem. Včeraj sem na par stvari pozabil, tako da bomo danes poštepali še tiste luknje. Bolje pozno kot nikoli.

Kar se tiče letošnjih – ajde, v redu, korektno izpeljano. Kaj je manjkalo? Hja, ravno tisto, kar sem objavil nekaj vrstic višje. Ne govorim o spletnih povezavah, ampak o skečih in štosih, ki se nahajajo za njimi. Ali je bilo letos to tako izpeljano namenoma(bolj v duhu standupa), ali je bil razlog za to prenizek budget – ne vem. Recimo ideja; Pižama bi lahko kot aktualni zmagovalec Improvizije kaj odrepal(kakšne posrečene pevske točke voditeljev vedno vžgejo). Nasploh se mi zdi, da je bil njegov program prenatrpan z vici o debelih(pa nisem nobeno užaljeno tele, ampak res je bilo preveč tega) + fržmagalo se mi je, da sem oni štos s trampolinom in ponjavo že slišal kake pol leta nazaj IN TO RAVNO NA RTVJU, v oddaji Hri-Bar. Kar se pa Ćirovićke tiče… Hja. Edino presenečenje, s katerim mi je postregla ona je to, da posoja glas Kakaduduju(?!?!?). Res, nisem vedel. Pa naj bo tole dovolj kritiziranja. Kot človek, ki se zaenkrat še ne more pohvaliti z  nevemkakšnimi dosežki menim, da nisem upravičen do pretiranega kritiziranja ljudi, ki so bolj ali manj, uspešnejši od mene.

Torej, kaj je bilo pa dobro? Je bilo sploh kaj? Nekaj sem bral internet in moram reči, da so s pohvalami precej skopi. Jaz se bom potrudil, da ne bom tako neugoden. Dobrega je bilo:

– Dober je bil prvi skeč, torej izbiranje voditeljev Viktorjev. Sploh odziv PižaMaria in Desanke se mi je zdel posrečen. Nekako v stilu; It’s funny, because it’s true.

-Za razliko od prejšnjih let, je bil dober tudi nivo humorja nekaterih podeljevalcev in prejemnikov(beri: Zrnec, Avdić, Toš, Hribar, Rifle, celo Bulić do neke mere…)

-Nad playback duetom Zlatko&Jonas sem bil navdušen, saj me je ta kolaboracija presenetila… Navdušen sem bil do té mere, da sem na portalu youtube poiskal ta posnetek in ga dodal med “priljubljene”.

-Nekajkrat sem že omenil na parih drugih lokacijah in naj poudarim, da je škodoželjnost grda čednost. Ampak skrajni čas! Siddharta in Karoli niso dobili nobenega Viktorja. ALELUJA!

-Za Bulića so zrihtal neki najbolj slovenskega kar so lahko. Slovenskega naroda sin v izvedbi sina slovenskega naroda in turbofolk pevke. Da ne bo pomote; Domicelja spoštujem kot izvajalca, Medikova je pa huda bejba. Zatorej mi je bila ta izvedba všeč. 😀

Dovolj hvaljenja. Mislim, da smo gobo oželi do zadnje kaplje, pokritiziral bi pa resnici na ljubo lahko še kaj.

Epilog: Upam, da bo drugo leto bolje in da bo RTV vzel ves ta feedback v obzir(so letos le po dolgem času prevzeli Viktorje na svoja pleča… verjamem, da so bili samo malo iz forme). Če bo drugo leto isti šmorn, bom še preživel. Če bo pa slabše, si nej pa RTV od Tovšakove sposodi Avdićevo darilo.

Toliko, po dolgem času.

LP, Domen.

Oddajte komentar

