The Dubliners, 16. 9. 2011

Opa! Še ena kratka objava danes. Tokrat čisto resno.

Šestnajstega septembra v Slovenijo pride legendarna irska skupina The Dubliners. Sicer ne bom rekel, da sem presenečen, saj je že nekakšna tradicija, da se oglasijo enkrat na vsake 3 leta, ampak gre pa vsekakor za odlično novico. Leta 2008 sem bil na njihovem koncertu in sem bil resnično navdušen. Še vedno imam karto:

Fantastičen koncert. Tudi letos se ga bom definitivno udeležil.

Pa še, da ne boste rekli, da prodajam bučke(kot sem jih v prejšnji objavi):  http://www.patsy-watchorn.com/live.php Sicer je napisano “krisanke, ljubiljana”, ampak če res pridejo, se jim oprosti. 😀

Za konec pa še en Black Velvet Band

Komaj čakam, obenem pa upam, da ne bo prišlo kakšnih neugodnih sprememb.

2 comments
  1. Lisa said:

    Upam, da bom napraskala 32€ za karto. Mislim, absolutno bom. Pol moram pa še enga prepričat, da bo šel z mano. Ker nihče ni navdušen pretirano nad njimi. (tak ko jst nisem nad Gago ipd.)

    Meni ena ljubših 😉

  2. Pepi said:

    Js karto že mam. Zdj bo večji izziv jo ne zgubit do septembra. 😀 Drugač je pa Lord of the Dance tud meni kul komad. Velika škoda, da je bil Jim McCann pred nekaj leti zaradi raka na glasilkah ob glas. :/

Leave a Reply

