TDM 2010 – Reportaža

Teden ali 2 nazaj sem rekel, da si bom nekje v bližnji prihodnosti vzel čas in na youtube spravil tale film iz lanskoletnega kolesarskega mitinga. Danes sem si dejansko res vzel čas, pri čemer nisem vedel, da me bo tole uploadanje koštalo ene debele ure. V filmu sem uporabil glasbo iz legendarne risanke A Little Engine That Could… No, jaz sem bil proti koncu že bolj A Big Heavy Engine That Almost Couldn’t. Se pa opravičujem za slabo kvaliteto. Za to je po eni strani kriva slaba oprema, po drugi pa moja nesposobnost rokovanja z njo. Če še enkrat kronološko zapišem vsa poglavja, ki jih zajema ta epski spektakel: Slovo – Pot – Voda – O racah in labodih – Grad – Pot – Vrnitev

Tole limam zato, ker letos verjetno ne bom nič snemal. Potopisov namreč nima smisla delat dvakrat o isti poti. Edin… Če gremo letos še kej bl delč, recimo do Kamnika, pol bi pa znal ratat še en sequel. 😀

LP Pepi

1 comment

Leave a Reply

