Mravlje v avtomatu za kavo

Pisalo se je leto 2011. Bil je četrtek. Zjutraj. 7:10.

Kot zadnje čase vsak teden, sem bil tudi ta, ob tej uri, na Jadranski na faksu. Razlika je bila samo v tem, da sem se tistega usodnega dne zbudil z idejo v glavi: “Kaj, če bi pa js dons zjutrej spil en kakav?”

Profesionalno vstopim skozi vrata in udarim direktivo proti avtomatu za kavo. Vstavim 30 centov(WTF se je zgodil z nekdanjimi 25 centi 0_O). Avtomat melje, melje, melje… A nazadnje se le pojavi napis “Remove cup”, ki ga seveda upoštevam. Že v štartu je bila na rob kozarčka nalepljena ena crknjena mravlja. Osredotočen na svoj cilj jo odstranim in naredim požirek kakava. Glej ga zlomka. V usta dobim še dve mravlji. Rekoč, da so mogoče samo 3, ju izpljunem v smeti in naredim še en požirek(30 centov je navsezadnje le 30 centov). Jasno… Še več mravelj. No, na tem mestu sem bil pa le premagan. Kozarčič sem skupaj z njegovo vsebino vrgel v smeti.

Sem se pa nekaj naučil; Prihodnjič, ko bom v kakšnem tako od Boga zapuščenem kraju kot je Jadranska in mi bo zapasala kakšna tako eksotična pijača kot je kakav… Se bom raje vzdržal.

LP Pepi

4 comments
  1. Ne pozabi lahko bi bilo še slabše (ciljam na ščurke 😉 ) 😀

  2. Uffff, ta pa je huda 🙂

    No ja, meni je zadnjič pripravljalo kavico, pa se je potem izkazalo, da je zmanjkalo lončkov, kar je avtomat seveda prekril in mi pobral denar 🙂

    Še boljša pa je izkušnja z vodo, ki je ven priletela počena in se mi ej usula po hlačah, ko sem ji potegnil iz avtomata 🙂

    Da o tem, da se kdaj pa kdaj odločijo, da pač ne bodo vrnili drobiža, čeprav ni nikjer napisano, da ga ne bodo, niti ne govorim 🙂

  3. Pepi said:

    Ma sj v končni fazi ni kej. V veliki meri gre za površnost skrbnikov, včasih so pa tud tovarniške napake. Sploh ta avtomat na Jadranski je res čist po kavbojsk narjen(napravm kšnim drugim, k majo clo progress screen gor na displayu). 😀

Oddajte komentar

