Kulturni dan

Brskal sem po zapiskih, ki jih imam shranjene na knjigi obrazov in se spomnil na tole anekdoto, ki se mi je pripetila lani.

Pisalo se je leto 2010, 11. november.

Odločil sem se, da bom ta dan posvetil kulturi in šel gledat predstavo Sašo Hribar Show v SiTi Teater. Problem. Pojma nisem imel, kje SiTi Teater sploh je. Zatorej sem pred odhodom opravil analizo poti, primerjavo zemljevidov, preštel število postaj od Bavarskega dvora do teatra, skratka stvari, ki se od pustolovca, kakršen sem, pričakujejo. Naj poudarim, da jaz nisem garmin in da jaz ne bi bil jaz, če ne bi šel iz 27ke ene 3-4 postaje prekmalu.

Kaj zdaj? Sam, samcat, izgubljen sredi slovenske prestolnice… Noja, ohranil sem trezen um in se odločil povprašati kakega domorodca za napotke. Bum! Useka murphy in nobene žive duše nikjer. Celo zmeglilo se je, mimogrede… Samo še kaka omela bi se valila po tleh, pa bi Ljubljana postala en čisto pravi ghost town.

Nazadnje le srečam človeka, sodeč po videzu brezdomca, spustim en vljuden “dobervečer” in čakam na odziv. To, kar sledi, pa se je zgodilo, lahko bi rekli, v frakcijah sekunde. Zajamem sapo, zakaj brez nje, bi težko vprašal po poti do SiTi Teatra. V tistem momentu možakar že začne mahat z rokami rekoč: “Nimam drobiža.” – črta, odide naprej. Owned. Poražen. Uničen. V takih slučajih je vse, kar lahko človek stori, to, da se ustavi na mestu, si vzame 30 sekund časa in ponovno sprocesira pretekle dogodke.

Smo se iz tega kaj naučili? Smo se. Drugič, ko grem v Ljubljano označevat ljudi za klošarje, si bom obril brado, počesal lase in se lepo oblekel.

Oddajte komentar

