Birds

Jebela. Pred dnevi sem naletel na tale članek. Pravzaprav, OK, dejansko sem naletel na papirnato različico tega članka.

Najprej se bom vrnil še na en razlog za ta zapis, ki je nekaj dni starejši od omenjenega članka v Novicah: Sedel sem za računalnikom. Mislim, da sem ravno nekaj programiral za faks, ampak ne dam roke v ogenj. Lahko tudi, da sem gledal kak film, nima veze.  Sonce je šponalo sto na uro. Kar naenkrat mimo okna švigne nekaj, kar je za trenutek zastrlo močno sonce ter vrglo name senco in jasno – pritegnilo mojo pozornost. To se je ponovilo še ene dvakrat, preden sem vstal, in pogledal skozi okno. In kaj vidim? Streha sosedove hiše polna jebenih vran! Invazija! Potem pa čez par dni preberem članek o vrani, ki je napadla vojaka. Ajmo, pilatusi!

In potem lopov frderba eno teto na pošti, zaradi tristotih evrov. Hudiča, kaj naj si mislim? Smo na tej točki, ko se strga vsem, vključno z živalmi? Samo še čakam, da zakrvavi mesec, zavrejo oceani in mrtvi vstanejo z grobov… In na svojem rdečem konju prijezdi prvi apokaliptični jezdec – Vojna. Mal pretiravam, ampak jebemo mast, da bo enkrat ena velika fakanda, pa naj se to sliši še tako paranoično.

LP Pepi

Leave a Reply

