Vitez peresa na obisku

Nič ne bom kompliciral. Podpisovanje knjig v Konzorciju. OK, od začetka. Zame se je vse skupaj začelo, ko sem prišel s faksa, nekaj minut pred peto. Takoj sem opazil ene par znanih ksihtov, ki so že čakali pred knjigarno. Pravzaprav so prišli ven, ker sem jim jaz naročil, da se pač dobimo zunaj(napaka #1 – upam, da mi boste lahko kdaj oprostili). Jasno, takoj žeja. Dobim idejo, da gremo pred podpisovanjem še na en pivak, saj se, citiram svoje včerajšnje besede, “podpisovanje knjig itak začne šele ob šestih – a ni vseeno, če čakamo v lokalu?” (napaka #2)

Ko se vrnemo nekaj minut pred šesto, je bila pa TAKA gužva. Ljudje, res je bila gužva. Škoda, ker je nisem slikal, ker ajde, slika le pove več kot tisoč besed. Potem pa deja vu. Spet ista ideja: “A ni vseeno, če čakamo v lokalu?” In smo šli v lokal, v Guiness pub. Tokrat tega ne štejem za napako, saj bi brez pive pocrkali kot faking psi. Vrnili smo se čez slabi dve uri, nekje ob osmih in se postavili nazaj v vrsto. Naj me hudič, če ne na točno isto mesto kot pred pivom. Tokrat pa zares. Vrsta se je pomikala po polžje. Ljudje, ki so nam nosili kozarčke z vodo, so bili poslani od boga(od sedmerih!), saj je bilo v knjigarni neznosno vroče(dva sta baje padla skupaj). No, ko smo se enkrat vendarle prebili od vhoda do vrha stopnjic, pa se je dejansko Čakanje(velik Č je nameren) šele pričelo. Nekateri so si čas krajšali z branjem, kar sem poskusil tudi sam, vendar mi ni šlo. Hudiča, ne morem brat v stoje, s šundrom okrog sebe. Branje je nenazadnje le proces, ki zahteva določen mir.

Na poti sem naletel na tole, nadvse vzpodbudno figuro.

Stvar se je skratka kar vlekla. Predstavljam si, da se je vlekla tudi vsem organizatorjem, saj je Boštjan Gorenc, ki je vse skupaj povezoval, kar nekajkrat “osiromašil ponudbo”. Od začetka so bile tri knjige na osebo(kar se mi zdi po svoje itak sfaljeno… en podpis za spomin je čisto dovolj), na koncu le ena… Sprva je Martin pisal posvetila, na koncu pa samo še podpise. Oziroma, takole je; Martin je itak dobričina, in ti je napisal vse kar si hotel. Mi smo bili samo naprošeni, naj bomo prizanesljivi. Če bi vsak hotel posvetilo, bi procesija verjetno še kar trajala. Jaz sem prišel samo po podpis in seveda videt avtorja, tako da nisem bil za nič prikrajšan.

In evo – po treh urah čakanja, ciljna ravnina. Ko enkrat uzreš GRRMja, je čakanje nekako lažje. Samo še en ovinek in bil sem tam. Hotel sem ga vprašati nekaj v zvezi s knjigo, ampak vse, kar sem uspel iztisniti iz sebe je bil en “helo”, na kar mi je on odgovoril z enim vljudnim “helo, how are you”. Potarnal je, da je malce utrujen(malce, ja) in mi podpisal knjigo. Svaka mu čast. Bal sem se že, da mu bo, ravno ko bom prišel na vrsto, vse skupaj dopizdilo in da bo spokal domov rekoč: “KVA JE MEN TEGA TREBA?!??? DOBTE SI LAJF!!” Ampak ne. Majstr se je držal super(vsekakor bolje kot jaz, ki sem zadnje pol ure čakanja deloval samo še na hlape) in z vsakim fanom malce pokramljal. Upam, da se ni ustrašil številčnosti Slovencev in da se v prihodnosti še kdaj vrne.

Dokazno gradivo

Vredno vsake (izmed približno 240ih) minute čakanja.

GRRM pa je medtem objavil že tudi svoje vtise, na svojem blogu. Mislim, da si nas bo zapomnil. xD

LP Pepi

8 comments
  1. Jazbinšk said:

    Dobro si tole spisal. 😉 Ni kaj, prvo pivo je bilo napaka, a smo vsaj fino predebatirali zadevo.
    Po eni strani mi je res žal, da sem moral že ob devetih spizdit proti domu, ampak jebi ga, bo drugič bolš! 🙂

    Kje maš pa uno reportažo posneto v Konzorciju?

  2. Pepi said:

    Na mobitelu… Mal sm zajebu, ker sm mel narobe obrnjen mobitel. xD

  3. happines said:

    hja eni nismo mel te sreče s pivcem pa smo čakal lepo pet ur ampak se je splačal

  4. Pepi said:

    Brezskrbi, da se je. Vprašanje, kdaj se bo spet kej oglasu kle. 😀

  5. Sem mislil, da Gorenc po blamaži na Viktorjih, ne bo več počel ničesar podobnega. Očitno sem se zmotil in pri nas oprostijo vse.

  6. Pepi said:

    Viktorji niso bili posrečeni, se strinjam, ampak tu gre za dve popolnoma različni stvari. Pižama je kot prevajalec sage dejansko res zelo primeren za moderiranje tovrstnega dogodka. Pa še odlično jo je prevedel – vsekakor bolje, kot bi to storila kakšen Kenda ali Gradišnik(je dokazal). Skratka, men je čist kul, da je povezoval Gorenc, oziroma si niti ne predstavljam, kdo bi bil primernejši. Mario Galunič tu ne bi šel skozi. 🙂

  7. Prevajalec pa je dober, to pa vem in tukaj ga nimam pravice kritizirati. V tem kontekstu pa je moderiranje te zadeve seveda razumljiva poteza.

Leave a Reply

