Kam so šli?

Nič, najbolje da kar našopam en par primerov bendov, po katerih se mi toži.

Dobro, ajde, zvenim penzionersko, ampak jebela da pogrešam kitaro. Pogrešam dobra besedila. Bojim se, da so vse najlepše pesmi res že napisane. Kje so zgoraj omenjeni Halo, Prizma in Bazar? Kje so Agropop, Don Juan, Randez Vous, California, Monroe Band in drugi? Na youtube. Povozil jih je čas in zdaj so samo še na youtube in na kaki stari kaseti oziroma vinilki. Verjetno je tole kar primerno mesto za zahvalo folku, ki uploada.

Povedal nič pametnega, ampak ravno poslušam in se mi je zdelo primerno. 😀

LP Pepi

5 comments
  1. Pepi said:

    Hazardov pa Čudežnikov zanalašč nisem omenil, ker so imelo nedolgo nazaj reunion… Oziroma za Hazarde ne vem, če ni bil to bolj enkraten event… Čudežna Polja pa še(spet) kr neki špilajo. 😀

  2. Pepi said:

    Evo, spet. Zadnjič sem napisal objavo o Butnskali, pa me nmohoric(s kracalnika) takoj obvesti, da je on slično objavo napisal zgolj kak mesec nazaj. Ni druge, kot da spet ponovim tisto staro, zlajnano “great minds think alike”. 😀
    Valda, tud kaki novejši bendi so kul. Zadnja leta me od naših navdušujejo predvsem Smolar, Slon in Sadež… Drinkersi se vračajo s Kolijem na čelu. To bo definitivno žurka. Sicer sem pa tudi jaz bolj dratar po duši, tko da moram omenit še Metalsteel, Requiem, Forgotten Eden… – vsaj kar se slovenske scene tiče.

Oddajte komentar

