Dve že imamo

Evo, pa smo dočakali prve casting informacije za drugo sezono Igre Prestolov. Odločil sem se, da bom objavo napisal vsakič, ko bosta (vsaj) dve novi, tako da je prva pravzaprav že relativno stara(kak mesec).

Prva je Margaery Tyrell, Lorasova sestra, ki v drugi knjigi nastopi kot Renlyjeva nevesta. V seriji jo bo odigrala Natalie Dormer, kar je zanimivo, saj je vloga relativno majhna, medtem ko je Dormerjeva že kar uveljavljena(The Tudors, Captain America…). Velika je tudi razlika v letih(16:29). Že res, da so itak vsi liki postarani, ampak mislim, da je tale proporcionalno najbolj(skoraj za 100%). To verjetno niti ne bo problem, saj Natalie izgleda zelo mladostno in bi ji jih zlahka pripisal zgolj 20(hotel sem napisati “dobro ohranjena”, ampak sem se zadržal, saj tu ni govora o 90-letnici, ki izgleda kot 70). Žal je še nikjer nisem videl igrati, ker Tudorsov nikoli nisem gledal, za Cpt. America sem pa šele komaj pred kratkim videl trailer, ampak sodeč po njenih slikah in parih intervjujih, ki sem jih videl, sem kar zadovoljen s castingom. Nasploh mi punca deluje simpatično, celo malce hudomušno, tako da bo kar prava. 😀

Druga izmed dečv, tista, ki je bila najavljena danes, nekje ponoči, pa je Brienne s Tartha, abnormalno velika, mišičasta, predvsem pa grda(so they say) devica z otoka Tarth(zelo neočitno). GRRMjev “casting clue” se je glasil takole: The she-wolf of France has stormed the barbican. The Aussie turned her into a bunny. Ljudje so, medtem ko sem jaz spal(zmeraj zamudim!), v nekaj minutah ugotovili, da gre za Gwendoline Christie. 😀 Nad to izbiro sem preprosto navdušen. Predstavljam si, da je to eden izmed tistih zagamanih castingov, kjer bodisi najdeš nekoga, ki stoodstotno ustreza opisu, bodisi pa ne najdeš nikogar(na koncu itak najdeš nekoga, ampak saj razumete kaj mislim). Gwendoline Christie ni konvencionalno lepa(ni Kim Kardashian), visoka je 1,91m(!), blond je, to itak… Skratka nail on da head, kot se reče. Sicer pa punca za sabo nima ne vem kako bogate igralske kariere, tako da je nisem videl pravzaprav še nikjer. OK, glede na to, da sem gledal The Imaginarium of Doctor Parnassus, sem jo očitno moral videti, saj je imela tam neko mini mini stransko vlogico, vendar se je ne spominjam.

En izsek iz filma “Ourhouse”, kjer Gwendoline nekoga davi s krompirjem.

Dobra bera, zaenkrat. 😀

LP Pepi

1 comment

Oddajte komentar

