Tretji apokaliptični jezdec: Lakota

…ali pripoved o pijanih policajih ter morali kolesarjev. Oziroma ne. Obratno. O pijanih kol… No, saj je jasno.

Od nekje sem se vračal, ne vem točno od kod, saj je od takrat minilo že kako leto in pol. Pravzaprav sploh nima veze. Bottom line je, da sem bil malo besoffen. Hodil sem in hodil… Dokler nisem prehodil enega dobrega kilometra in prišel do mesta, kjer sem imel parkirano kolo.  To mesto je od doma oddaljeno še kakih sedemsto metrov. Naj omenim, da se je že med mojim pohodom mimo parkrat peljala kibla, ampak temu nisem posvečal posebne pozornosti. Apokaliptični jezdec peš pač ni apokaliptični jezdec. Je samo “apokaliptični”, kar ne šteje. Kako naj sejem pogubo, v mojem primeru lakoto, če sem peš? Tako nekako si predstavljam, da so takrat razmišljali policaji. Skratka, prišel sem do svojega črnega vranca, torej kolesa, in odbicikliral proti domu. Na dobre pol poti(kakih dvesto metrov od doma) pa BUM – modri angeli. Od tu naprej bom pisal v obliki dialoga in v sedanjiku – ne zato, da bi filmarjem čez tisoč let, ko bodo po tej predlogi snemali film, olajšal pisanje scenarija, pač pa zato, da bi stvar izzvenela tako kot je treba.

*Sirena zatuli, jaz kakopak zapeljem hkraj. Trije škifi stopijo iz avta.*

Policaj #1: “Osebni dokument, prosim.”

*Pepi, ves usran od strahu, jasno izroči osebni dokument, policaj pa ga preuči(ali pač?).”

Policaj #1: “Mhm, kje ste dobili to kolo?”

Jaz: “Moje je?”

Policaj #1: “Ne bo držalo. Prejle smo vas videli peš. Lahko to pojasnite?”

Jaz: “Ja, kolo sem imel parkirano pri znancu. Do tja sem pripešačil, potem pa odkolesaril naprej.”

Policaj #1: “Mhm, ja, v redu. Potem boste pa pihal.”

*Dobim frulo in akcija. Napihal 0,46, nekaj takega. Policaj #1 pokima in vsi trije grejo nazaj v kombi(z mojo osebno). Čakam. Čakam. Čakam. Res čakam. Policaji notri študirajo knjige, zakone, odstavke in vrstice. Na neki točki stopim do vrat, potrkam, ter jih vprašam, če potrebujejo kako pomoč. To odklonijo in zopet čakam. Nakar se odprejo kiblina vrata.*

Policaj #1: “Gospod, kako ste rekli, da se pišete?” – Naj vas spomnim. Imeli so mojo osebno.

*Na vprašanje odgovorim in nato spet čakam. Čez kakih pet minut se ponovno odprejo vrata. “Zdajle pa nekaj bo,” sem si dejal.*

Policaj #1: “Še malo, pa bo!”

*In spet, že kar malce jezen, čakam. Nakar se še v tretje odprejo vrata. Ven svečano stopijo vsi trije možje postave in mi v roke potisnejo pildek, od mene pa zahtevajo podpis. Stvar na hitro preletim;  jebela res, pijan sem vozil, ne pretiravajo, in jo podpišem. Dame in gospodje, reci in piši, 450 evrov kazni. Jaz se s kaznijo že sprijaznim, policaj #1 pa spet odpre gofljo.*

Policaj #1: “Še dobro, da smo vas ustavili. Tamle na križišču(ki se nahaja kakih 5 kilometrov stran od mojega doma) bi vas sicer zbil avto.

*Čukasto ga pogledam.*

Jaz: “Živim 200 metrov od tu. Do križišča sploh prišel ne bi.” – Naj vas še enkrat opomnim; imeli so mojo osebno, kjer je napisan tudi kraj bivanja.

Policaj #1: “Aja, kje pa živite?”

Jaz: “Tamle, v isti hiši kot je tudi gostilna(to ma fotr čez).”

Policaj #1: “Hja, drugič pa prej povejte od kod ste. Lahko noč.”

*Vsi trije smrkci se popokajo v kiblo, jaz pa ostanem sam, s svojim kolesom in 450 evri kazni.*

Ironično, smešno, predvsem pa za zjokat. Na Lakoto sem se spomnil, in jo posledično uporabil v tej objavi, ker je pač opisana kot jezdec na črnem vrancu(jaz pa sem imel črno kolo), da ne bo kdo mislil, da za tem stoji kaj globljega. Ajde, gremo na nauk zgodbe. Pravzaprav so trije, oziroma dva. Tretji je bolj ugotovitev.

1. Ne pij, kadar voziš kolo. Tega se odtlej držim kot pijanec plota(OK, slaba primerjava). Cel večer sem se nalival s faking poceni vinom, potem pa iz šusa zapravil 450evrov, oziroma 225, ker sem se odločil za polovičko.

2. Na čelo si napiši kdo si in od kod prihajaš. Osebna izkaznica očitno ne pove ničesar.

3. Splošno znano je, da naše policaje bolj od “kaj si storil”, zanima kdo si, od kod prihajaš, oziroma koga poznaš, ampak vseeno – bedn filing, ko to enkrat doživiš. Tavelkih madrfakrjev pa ne bodo zjebal.

LP Pepi

12 comments
  1. Vsake tolk časa priverižim semkaj … všeč mi je tvoj smisel za samoironijo in humor.

    Kar se pa vsebine tiče – po moje nisi edini, ki je pihal na kolesu. Konec koncev so v mestih kolesarji čisto resni udeleženci v prometu. Pri nas je tko, da če bi šla iz gostilne z biciklom domov, bi me a)zbila kaka srna, b)zadela kap od napora v klanec, c)ugrabili vesoljci/vampirji/karkoli že živi v tisti hosti med gostilno in mano. Tako da osebno res ne bi vedela. 😆

    Se pa strinjam, da je to izkušnja, ki te izuči. Nekaterih žal ne, na 2 ali pa na 4 kolesih.

    Veliko mirnega popivanja čez poletje. 😉

  2. Pepi said:

    Tudi jaz sem bolj z vasi, ampak nimamo ne srn, ne klanca, ne vesoljcev. Samo stekle policaje… In žanjce na kolesih. No, po nekaterih bajkah sodeč še mesojede kenguruje, ampak ti se držijo bolj zase, saj se bojijo prvih dveh, predvsem drugih.
    Sicer pa hvala za lepe želje. Enako. Oziroma ne. Raje bom rekel “veliko dobrih knjig čez poletje!” Glede na to, da si mama, nimaš kej popivat! xD

  3. Lisa said:

    Vedno sem vedla, da vici o policajih držijo 😉 Evo, še en dokaz.

    PS: A Filija pa Kilija si že vidu? (Hobbit)

  4. Pepi said:

    U! Zdejle prvič! Hvala za opozorilo. 😀 Kili zgleda ko en minime od Aragorna. Ne vem, če sm preveč kontent s tem.

  5. Pepi said:

    So pa Bifur, Bofur in Bombur zato tolk bl kul. KLIK Bom eno objavo spisal v bližnji prihodnosti. Trenutno namreč večino svojega prostega časa porabim za ADWD. 😀

  6. Kaaaaaj, nič popivanja??? Darn! :mrgreen: Ej, zdej je čas gasilskih veselic, tko da … kaaaaaj??? (Dobra stran uravnoteženega odnosa z očetom svojih otrok je tudi ta, da oče dajo otroke spat, mati gredo pa popivat. How cool is that?)

    Mhm, če mislejo že škratje tok njamnjam zgledat, bo pa to zelooo gledljiv film. Mislim kiliji in filija. Oni trije so pa … preveč škratasti. 😉

  7. Pepi said:

    Opa, to maš pa pol dobr pošlihtan. 😀

    Sicer pa ALO! Deal je bil doslej tak; ve ste dobile Legolasa, mi smo dobil Arwen, vse je blo kul. Legolas bo tud v Hobitu, mi pa namest Arwen dobimo eno drugo. S tem, ko delajo iz dorfov jebače, rušjo ravnovesje!

  8. hmm, ok, to je res. sej mogoče bojo pa škratovke tud seksi, kaj pa veš? 😆

  9. Pepi said:

    Glede na to, da so bile nekje omenjene njihove brade… Moja pričakovanja niso previsoka. 😀

  10. Lisa said:

    pa kosmate so. Ne preveč upat 😉

  11. bine bone said:

    Ha, ha. Kje so časi, ko so take cefizlje pretepaval in jih zaklepal v marice, ključ od marice pa zabrisla v potočič, ki teče skozi bulano Lublano.

  12. Pepi said:

    rofl xD Ja, tud js se sprašujem kam so šli ti časi. 😀

Oddajte komentar

