Tucker & Dale vs Evil

Nič, té dni sem frej, zato mal čekiram razne filme, in tokrat mi je pod roke prišla neka slasher/komedija. Tucker & Dale vs Evil je film o dveh hillbillyjih,  oziroma ne vem, še najlepši slovenski približek besedi hillbilly bi bil kmetavzar, torej recimo raje, da je to film o dveh kmetavzarjih. Pred ogledom filma si nisem prebral nobenega povzetka zgodbe, videl sem samo poster, in posledično mislil, da gre za ameriški odgovor na angleški Shaun of the Dead. Saj vemo kako gre, dva možakarja, en debel in en suh, proti zlu, prvič je bilo smešno, drugič sem se bal, da ne bo več. No, moje slutnje so se izkazale za zmotne. Kaj več od vizualne podobnosti glavnih akterjev, filma namreč nimata skupnega. Pa se za začetek spomnimo, kako deluje sedem osmin vseh slasher filmov; skupina najstnikov se znajde na kaki žurki, bodisi pri komu doma, bodisi nekje v divjini. Nobene zgodbe, samo peščica najstnikov, ki pije in fuka. Na njihovo smolo je v igri še nek serijski morilec, ki začne pobijati enega za drugim, film pa gledalcu postreže z obilico krvi in notranjih organov. Ta koncept film Tucker & Dale vs Evil vzame, in ga obrne na glavo.

OK, en kratek oris zgodbe. Imamo dva možakarja – Tucker(Alan Tudyk) in Dale(Tyler Labine), čisto v redu majstra, ki sta nabavila kočo nekje ob jezeru, potrebno temeljitega popravila. Ravno to jezero pa se izkaže tudi za destinacijo najstnikov, ki so očitno preveč gledali filme tipa Wrong Turn. Ko Tucker in Dale iz vode rešita njihovo kolegico, hudo bejbo Allison(Katrina Bowden), in jo odpeljeta nazaj v kočo, da si opomore, pa se prične sranje. Mularija, da bi “rešila” Allison, napade njuno kočo in BUM, eden pade v drobilec lesa, nekdo se nasadi na kol in celo šerif kasneje konča s preluknjano glavo – vse to ponesreči. Kasneje se izkaže, da je eden izmed najstnikov neuravnovešen(nor!), beseda da besedo in Dale ga v končnem spopadu premaga s kamiličnim čajem. Ja, vem, čudno se sliši. Kot že rečeno, je cel film obrnjen na glavo, pomislite; dva (kao) degeneriranca napade skupina najstnikov, glavnega negativca premagajo s kamiličnim čajem, na koncu pa debelejši izmed protagonistov dobi hudo bejbo.

In točno tega današnjim filmom manjka. Neke svežine in izvirnosti. Eli Craig, režiser in scenarist, je v filmskem fohu sicer še dokaj zelen, ampak zaenkrat lahko rečem samo keep ’em coming! Super film – priporočam ogled.

LP Pepi

5 comments
  1. Super film, sem se narežal kot že dolgo ne. Nekaj najbolj svežega na tem področju zadnja leta. Počekiraj tudi Hatchet in The Tripper.

  2. Pepi said:

    Sem ju že dodal na watchlisto. 😀

  3. Filip said:

    Tudi jaz sem crknil od smeha tle zraven, meni osebno je bil še malo bolj zabaven kot Shaun of the Dead. Me je pa v zadnjem času tudi Dead Show zlo nasmejal/prestrašil, čeprav ne gre za slasher ampak za zombijado..

  4. Pepi said:

    Bolje od smeha kot od drobilca lesa.
    Sicer pa… Misliš Dead Show, ali Dead SNow(norveški film)? Prvega ne najdem, za drugega pa verjamem, da je kul, ker folk v splošnem kar hvali.

  5. Filip said:

    Jap, zatipkal sem se, Dead SNow je 🙂

Oddajte komentar

