Yara Greyjoy & Alton Lannister?!

Po tistem, ko so šli HBOjevci in GRRM zadnjič tako rekoč all out, nam je ostalo le še nekaj nedorečenih vlogic. Tokrat imamo opravka z dvema, ki jih v knjigi ni. Oziroma sta, ampak pod drugačno šifro, če me razumete. Razlog za to je, poleg tega, da so si nekatera imena pač preveč podobna, najverjetneje ta, da je v Martinovi sagi ogromno enih likov, in vsak izmed njih ima neko svojo background zgodbo. Deset ur na sezono enostavno ni dovolj časa za debato o tem, ali je gospod Morjevahta, tega in tega leta, na viteškem turnirju v Harrendvoru, premagal dediča hiše Plumm, ali ne. To potem rešujejo tako, da par likov združijo v enega in mu nadanejo neko novo ime. No, tako si vsaj jaz predstavljam. Tako bi to storil jaz. Dejanski razlogi so lahko seveda čisto drugačni.

Prva je Theonova starejša sestra, Yara Greyjoy. Jap, po Martinovo bi bila to Asha Greyjoy, res je. Za spremembo(imena) je najverjetneje kriva Osha, torej tista bejba z na bolimekurac počesano čupo, ki jo igra Natalia Tena. Asha, Osha – podobnost imen, če se ne motim, Theon v knjigi celo komentira, ampak ajde, naj jim bo. Česar ne razumem, je to, od kje jim Yara?! Na tej točki se mi zdi edina logična razlaga ta, da so Železjaki pač gusarsko ljudstvo in… no, kako delajo pirati? Pirati delajo yaaaarrrrrrrrrr! Aja, u, pri tej konkretni vlogi je zanimivega še to, da smo jo pravzaprav dobili servirano že kak mesec nazaj. Razlog za zamik je ta, da ni bilo od nikoder nobene potrditve. Niti glede spremembe imena, niti glede igralke. Mogoče malo insighta, kako smo razmišljali fani; na WiC smo debatirali o imenih kot so Noomi Rapace, Asia Argento, Lyndsey Marshal, ter Nora-Jane Noone. Nobena od teh nekako ni ustrezala moji mentalni sliki in zato se mi dejanska izbira še toliko bolj dopade. Jaz sem si Asho sicer zmeraj predstavljal kot neko svetlopolto Halle Berry, ampak – razodetje – Gemma Whelan se mi zdi odlična opcija. Videl sem jo v Wolfmanu in v najnovejši različici Guliverjevih potovanj. Par manjših vlogic, ki o igralki povedo bore malo, ampak, če se kot ponavadi naslonim na same slike, oziroma ne, klinc, ni se mi treba. Punca se očitno ukvarja s stand upom. Ta posnetek mi sicer ne deluje ne vem kako posrečeno, ampak že samo dejstvo, da se s tem ukvarja, ji v mojih očeh daje neko ostrino, gajstnost in lahkotnost, ki vsekakor opredeljujejo Asho, pardon Yaro.

Drugi je Alton Lannister. Ničesar ne vem o njem. V knjigi ga namreč ni. Govora je bilo o tem, da bo prevzel vlogo Cleosa Freya, ne vem zakaj, ampak v tem primeru gre bolj za selektivno ugibanje kot kaj drugega. Po nekaterih virih sodeč, so ga Starki zajeli skupaj z Jamiejem, ampak nič ne bom rekel. Enostavno ne vem ničesar, razen tega, da ga bo igral Karl Davies. Poba je baje igral v serijah Midsomer Murders in Kingdom… Mah, še slike ne morem nalimat. Pa je šla tradicija. xD

Evo… Mislil sem, da bom lahko zapis na tej točki zaključil, ampak  BUM, na WiC se pojavi še ena novica. Dobro, da sem refreshal. Xaro Xhoan Daxos, ki v knjigi pomaga Daenerys, ko ta prispe v mesto Qarth. No ja, z besedo “pomaga” sem njegova dejanja opisal zelo širokosrčno, saj ga bolj od Dany skrbijo zmajčiči, ampak ajde, recimo da ji pomaga. Jebela, ne vem, igral ga bo Nonso Anozie, če vam to kaj pove. Meni, po pravici povedano, ni. Sem moral na povprašati strica Gugla o zadevi. Hja. Zelo zanimiva izbira. Xaro je v knjigi namreč visok, vitek, bledoličen možakar, medtem ko bomo na ekranu očitno videli njegov negativ. Sicer je pa majstr nastopil v filmih Cass in The Last Legion, videli pa ga bomo tudi v prihajajočem Conanu. Nič, kaj naj rečem. Bomo videli. 😀

Ja, torej. Še par nam jih fali. Ygritte, med drugim, pa mogoče Roose Bolton, če ga bodo sploh vključili v serijo. Pa Vargo Hoat, pa kraljica Selyse, pa Qhorin, pa Qyburn… Pravzaprav fali še ogromno enih likov, vprašanje je samo, kateri bodo preživeli selekcijo. Toliko zaenkrat.

LP Pepi

4 comments
  1. Jazbinšk said:

    Ko sem slišal, da bodo Greyjoyevi deklini zamenjali ime, se mi je to zdelo čisto logično. Imena so si res podobna… ampak Yara? 🙂 haha. Malce sem se nasmejal, ampak v redu, ni panike. Do sedaj sem z novim castom precej zadovoljen. Tudi Tom Wlaschiha –> Jaqen se mi zdi super (vsaj fris ima tak, kot sem si predstavljal 😉 )

    Xaro pa mi je totalno zgrešen! V rit naj se zaletijo s politično korektnostjo! Je težko najti igralce, ki so podobni Martinovim opisom?

  2. Pepi said:

    Hehe… Ja, Nonso Anozie ful ne zgleda kot en sluzast trgovec, ampak bl kot en bodyguard, al neki… No, v končni fazi je pa bl od izgleda važna igra. Rezime ma majstor kr dobr. Yaro pa tud js ne vem kje so najdl. V bistvu majo zdle še šanso za spremembo. Mah, najbol bi blo, da pustijo kr Asha. Sj gledalci nismo tolk glupi, da neb ločil dveh podobnih imen. Jaqena so pa zadel, ja. 😀

  3. Jazbinšk said:

    Imeni sta si res podobni…*

    Joj, pozne ure in vince slabo vplivajo na moje pisanje. 🙂

    Nanso je vsekakor fejst igralec, nisem nikdar rekel, da ni. Ampak na take reči sem pač občutljiv. Mi nekako popačijo predstavo. Če bi bil Xaro opisan kot zagorel… no, koliko je zagorel, bi bila pač stvar interpretacije. Če so pa že bledokožci črni kot noč, me je pa prav strah Chataye in Alayaye. Haha, dost heca!

    V enem intervjuju sem zasledil, da naj bi Ashino ime spremenili le toliko, da bi se lažje ločili z Osho. Yara se mi ne zdi samo malenkostna sprememba. Sicer pa, večina gledalcev je prebrala knjige, zanje nebi smel bit problem 😀

    Alton Lannister… hmmm 😄

    Sem bil pred prvo sezono podobno skeptičen, pa se je super izteklo. Upam, da bo v drugo isto. Če mi pa zafukajo Ygritto (Ygritta-poslovenjena Ygritte 🙂 Vidm, d se zatekaš k izvirniku 😀 ), pol se me nej pa ahtajo. Mi je ena najbolj zanimivih likov tm na mrazu 🙂

  4. Pepi said:

    Aja, a veš, da sm mislu, da je v prevodu ostal Ygritte. Že dolg nism bral Spopada in Vihre. Kar se pa imen tiče… Niso ne vem kako pomembna. Če bo Whelanova dobr glumila, pol ni nobene bojazni. Kle je ena reklama, v kateri nastopa: http://www.youtube.com/watch?v=UDn38tBoFYU 😀

Leave a Reply

