Blogerska opažanja

Ta blog stoji že slaba tri leta. Oktobra 2008 je bilo neko obdobje, ko je bilo moderno imeti blog. Zato sem ga pač postavil. In pri tem je tudi ostalo. Blog je pač stal. Podobno kot nekoč, ko je bila in igra Travian. Naredil sem si account, in to je bilo to. Zdajle pa blogam(pišem in berem, da ne bo pomote) že nekje od marca in opazil sem, da prihaja do nekakšnih vzorcev, nekakšnih, kako naj rečem, do nekakšnih pojavov, ki, upam si reči, nekako opredeljujejo slovensko blogersko sceno.

Najbolje, da najprej postavim neko referenčno polje. Torej, do kod segajo moja opažanja, oziroma, če hočete, kaj hudiča berem, da mi takšne stvari padejo na pamet? Hja. Vse živo. Kot ljubitelj sedme umetnosti(beri; vsake toliko časa si rad pogledam kak dober film), veliko berem razne filmske zapise. Berem seveda tudi tisto, kar mi vsak dan na pladnju postreže blogos(selektivno, da ne bo pomote – raznim rumenim zadevam in kakšni modi se praviloma izognem – toliko časa pa spet nimam). Na kratko; berem bolj ali manj vse(in pišem(včasih) o ničemer, kot je razvidno iz tega odstavka).

Owrajt, gremo kar po točkah. Morda se bo kdo našel in rekel: “Kaj zdaj ta tu toplo vodo odkriva? Te stvari so itak jasne.” Ampak ne. Recimo, da je tole en reviewčič človeka, ki se zaveda scene, njenih plusov in minusov, komaj pet mesecev. Gremo:

1. Precej mladih ljudi bloga. Mladih, no tudi jaz s svojimi enaindvajsetimi križi nisem star, ampak precej je še mlajših od mene. Ne vem, ali je to posledica nepopularnosti med vrstniki, pretirane zrelosti, ali pa preprosto želja po pisanju. Jaz bom to označil kot pohvalno. Če ne drugega se na ta način krepijo sposobnosti izražanja, mogoče tudi komuniciranja… Skratka, OK, to je prva stvar.

2. Veliko ljudi piše kr neki. Ne bom šel poimensko in se hkrati zavedam, da so v očeh marsikoga tudi moji zapisi kr neki. Ne izključujem niti tega, da sem jaz pač prezabit, da bi dojel njihove zapise. Ampak če napišeš naslov, pod njega pa eno besedo, včasih pa še tega ne… Hudiča, kaj naj si mislim? Edini logični zaključek, ki ga lahko potegnem, je, da je Siol pač okužen z boti.

3. Ko se v kakšni debati udarita dva slovenska blogerska velikana, obstaja velika verjetnost(res velika – govora je nekje o 80%), da bo nabor žaljivk, ki jih bosta uporabila drug proti drugemu, zajemal besedo “predvidljiv”. Precej je komentarjev tipa: “Tvoj komentar je predvidljiv.” Kaj lahko iz tega sklepam? Očitno so si tekom let povedali že vse.

4. Nekaj, kar sem opazil že zelo kmalu. Nekje v prvem mesecu bloganja. Nekateri ljudje blazno radi zapenjajo. Pa naj bo pravopisna napakica, sfaljen pomen besede(v računalništvu je ponavadi govora o sintaktičnih in semantičnih napakah, ne vem kako je s tem v slovnici), ali pa samo provokativen zapis, ki včasih sploh ne rabi biti provokativen. Najdejo se ljudje, ki zgrabijo, in te držijo za vrat, dokler se enostavno ne umakneš.

5. Samo potrjujem tisto, kar je nekoč ugotovil že nekdo, pametnejši od mene: “Če bi imel več časa, bi napisal krajše pismo.”

Pet točk za pet mesecev. Morda jih do januarja poiščem še pet. 😀

LP Pepi

Oddajte komentar

