Igroprestolski fanmade posnetki…

…ki si po mojih ocenah zaslužijo pozornost in jih enostavno moram izpostaviti.

You win or you die(by heartofsnow23) – En hudo velik poklon Igri Prestolov, tako TV seriji, kot tudi knjigi. Res, profesionalna izvedba.

Cut you down(by TheLuciffersVessel) – Johnny Cash meets Game of Thrones. Totalno huda montaža, kjer Casheva citata “John(Jon), go do my will” in “God’s(ki se na hitro sliši kot Guards) gonna cut you down”  dobita popolnoma drug pomen.

Hark, Ned Stark(by neafcy) – Zabavno besedilo, ki mu fani sage lahko samo kimamo in se smejimo s tistim “it’s-funny-because-it’s-true” smehom.

A Game of Thrones Parody(by seanzoz) – Naslov pove vse. GoT parodije. Z vsakim delom so bolj smešne. Priporočam ogled vseh delov(zadnjega še ni, mind it), obenem pa odsvetujem ogled tistim, ki še niso pogledali serije.

The rains of Castamere(by DouglasHarris0nOn) – V tretji knjigi se spoznamo s pesmijo Castamersko deževje. Majstr, ki je tole posnel in uploadal, je dodal melodijo ter še nekaj svojih vrstic besedila… jako poslušljivo.

Pa naj bo tole dovolj. Dovolj, da vidimo, da en folk čist raztura in da je v vsem dreku, ki se valja po portalu youtube, še vedno moč najti kako zrno zlata. Možno je seveda, da sem kakšnega pozabil. “Pozabil” sem nešteto coverjev uvodne špice, recimo… ampak ti, ki sem jih objavil, se mi zdijo precej bolj izvirni.

LP Pepi

BTW… 18. septembra držimo pesti. Takrat se namreč talajo Emmyji. 13 nominacij ni kr tko.

In še tole; ja, se zavedam, da sem spet v zaostanku s “casting objavami”. Bomo nadoknadl.^^

3 comments
  1. Lisa said:

    You win or you die je res fantastična.
    Je že našla svoje mesto na mojmu telefonu.

  2. Pepi said:

    Taki prispevki fanov res kažejo na magnitudo serije. Sicer pa glih fajn, da si me spomnla; http://www.youtube.com/watch?v=DRccdUkovts <- en prvih coverjev špice(če ne clo prvi), ki mi je hkrati tud najljubši… in ga že od izida furam za zvonenje na mobitelu. 😀

Leave a Reply

