Četrti hobitski video blog

Nazadnje sem pisal 12. oktobra. O Hobitu sem nazadnje pisal – u jebela – julija. Kje je že to? Po toliko časa bi se spodobilo napisati nekakšen uvod, torej, da zaradi faksa nisem imel časa ter Iluvatar(preklop; kadar pišem o ASoIaF so Sedmeri, kadar pišem o Srednjem Svetu pa pač Iluvatar) vé, česa bi se še lahko domislil. Glede na to, da sem že v naslovu vrgel tako rekoč vse karte na mizo, bom raje prešel kar k stvari.

Včeraj je luč sveta ogledal še četrti video blog s snemanja filma The Hobbit. Če me spomin ne vara(hja, štirje meseci so le štirje meseci), je PJ na koncu tretjega “zagrozil”, da je bil to morda zadnji. Skratka, ja, izkazalo se je, da temu ni tako. V tem posnetku se Jackson osredotoči bolj na 3D tehnologijo(za tiste, ki ne veste; da, Hobit bo posnet v 3D tehniki). Moji občutki glede tega dejstva bodo pogojeni predvsem s samo realizacijo. Moje mnenje je, da ima 3D način sicer dober potencial, žal pa so moje dosedanje izkušnje s tem precej slabe in vsaka zaporedna omemba znakov “3” in “D” pri meni odpre stare rane, ki so nastale pri ogledu filmov Transformers 3, ta nova Žaga in ta nov Resident Evil.  No, kot kaže so se uporabe treh dimenzij lotili kar resno ter bo le ta zajemala velik del špektakla, ki ga bo film ponujal in bo zategadelj pri nakupu karte potrebno odšteti kak evrič več(ker bolj kot je obsežen 3D, slabšo alternativo mu predstavlja 2D). V samem posnetku se pojavijo razni stari znanci tipa Gandalf, Frodo in Elrond, kar vse štima ter špila tako kot je treba, zmotil pa me je mogoče edinole preveč pinkfloydovski izgled gozda – Mrkolesja, če se ne motim. Že res, da je Hobit zamišljen bolj kot pravljica in je posledično precej bolj barvit(pravljičast, če hočete), ampak moje mnenje je, da bi s takim pristopom znala nastati prevelika vrzel med načinom pripovedi pri trilogiji in načinom pripovedi pri Hobitu. K temu seveda pripomore tudi odštekanost škratov. Jaz vse od Silmarilliona do konca Kraljeve Vrnitve  Srednji Svet jemljem kot celoto in… no, mogoče sem jaz malce konzervativen, ampak od Jacksona sem vseeno pričakoval nekoliko več konsistentnosti.

Sicer imam pa občutek, da bomo po vzoru LotRa priča še enemu filmskemu spektaklu, kar bo po zadnje čase modernih filmih o stripovskih super junakih prav dobrodošel oddih. Ampak kje je še december 2012… do takrat pa upam na še kakšen produkcijski filmčič.

LP Pepi

EDIT: Eh, jaz seveda ne bi bil jaz, če ne bi pozabil priložiti posnetka, ki je bil izhodišče za tole objavo. -.- Evo:

7 comments
  1. Lisa said:

    o,kok jst komi čakam Hobbita drugo leto. Resno. Upam, da bo vsaj tok dobr kot LOTR.

  2. Pepi said:

    Uf… tole si pa visok zastavla. Js pravm, če bo vsaj ene pol tolk kul kot LotR, bo že kul. Ajde, mogoče sm mal mal reku, ampak tko vsaj ne bom razočaran. 😀

  3. Čakam, čakam, odkar sem bral. Ej, se morda že ve kdo je Smaug? Glas mislim. vem lahko bi šel guglat, ampak ne grem.

  4. Pepi said:

    Jp, se že ve… samo škoda, ker ni Leonard Nimoy, kot se je sprva šušljalo. Benedict Cumberbatch, če ti samo ime kej pove. Jaz… nikad čuo. 😀

  5. Lisa said:

    Igral je v Sherlocku (seriji, ne filmu). Men je bil kul.

  6. Pepi said:

    Jp, to sm vidu na IMDBju, ja. Bilbo je bil(oziroma je – če se ne motim, še niso rekl zadnje) pa Watson. Bom verjetn pogledu. Oceno ma kr dobro.

Oddajte komentar

