Pa so rekli, da imajo že vse

Govorim o Game of Thrones castingu, da se razumemo. Po tem, ko so z najavo Polrokega in Karstarka(do teh dveh pridem kasneje) po njihovih besedah “zaključili” iskanje igralcev za drugo sezono, smo danes dobili še Klopotača(upam, da sem si prevod pravilno zapomnil… knjige namreč trenutno nimam prisebi… da ne bo nobenih dvomov, bom pripisal še angleško ime; Rattleshirt), ki je svoj vzdevek dobil po svojem oklepu iz kosti. In kaj delajo kosti? Šklopotajo ob vsakem premiku(kot tista pizdarija, ki je iz školjk, lesa ali biločesa… ki se jo pogosto obesi pred vhodna vrata, da se ne bi kdo brez tvoje vednosti slučajno ušunjal v stanovanje). Go figure. 😀 Skratka, to je še ena izmed tistih vlog, za katere nisem bil povsem prepričan, da bodo preživele rez. In glede na to, da se snemanje v Islandiji vztrajno približuje, sem se za tega skrajno neugodnega poveljnika skupine divježev že pošteno bal. Pred parimi dnevi so za Klopotačevo ekipo najeli neko islandsko skupino, ki sicer uprizarja vikingške boje, zato sem sklepal, da bo(ponavljam, v glavi sem imel GRRMjeve besede, da so zaključili s castingom) Rattleshirt pač eden izmed njih. En statist brez kakršnegakoli dialoga. No, k sreči sem se motil. Martin nam je danes(tokrat brez ovinkarjenj) sporočil, da bo divješkega vodjo v seriji igral Edward Dogliani. Link do njegovega IMDb profila je tu še najbolj na mestu, saj bi lagal, če bi rekel, da sem videl film Jump, naprimer. Še en neznan igralec, ki bo, upam, zdržal vsaj še par sezon, ker… sem že omenil, da sovražim recaste? Celo zelo zelo majhne? Sicer pa, če njegovo ustreznost vlogi ocenjujem izključno po eni njegovi sliki, ki sem jo videl, bi rekel, da nimam pripomb. Prvi komentar, ki je padel na WiC, ga je (upravičeno) označil za podobnega Russelu Croweu.

Poleg te “frišne” novice, pa imam, kot sem dejal že na vrhu, še nekaj neporavnanih računov iz preteklosti. To so; omemba Rickarda Karstarka, enega izmed Starkovih vazalov. Omemba Qhorina Polrokega, enega izmed mož nočne straže. In omemba enega izmed zlatoplaščnikov, policajev Kraljevega Pristanka, ki bo po vsej verjetnosti prevzel vlogo Jacelyna Bywaterja.

Kar se tiče Karstarka. Presenečen sem, da ni ostal spregledan. Slutim, da bosta vlogi Karstarka in Boltona nekoliko prepleteni in nekonsistentni s knjigo. Že zaradi odsotnosti določenih akterjev(čeprav moram reči, da mi je naznanitev Rattleshirta vlila nekaj novega upanja glede določenih Reedov ter Njuha). No, zakaj sem presenečen? Zato, ker sem imel za Karstarka že tistega brezimnega Starkovega vazala iz desete epizode, ki je vzklikal: “Kralj na severu!” Ipak bi bil še bolj presenečen, če ne bi podobna usoda prej doletela že Grizača in Rorgea, pa vendar. Da ne bom dolgovezil, ura je namreč že sto; igral ga bo škotski igralec, sicer že kar veteran TV ekranov, John Stahl. Ponovno sem brez pripomb. Celo vesel sem tega “recasta”(narekovaji zato, ker ne gre za pravi recast… Starkov vazal v seriji namreč nikoli ni bil imenovan za Karstarka). Vesel zato, ker je Karstark precej samosvoj lik in lik, ki ima precej pronicljiv karakter. Za tako vlogo statist pač ni primeren.

Qhorin Polroki je en hardcore madrfakr, s katerim bo, predvidevam, imel proti koncu sezone opravka Jon Sneg. Vzdevek Polroki si je prislužil takrat, ko je v boju z divježem izgubil pol roke(RAZKRITJE!!!!). Tri prste ene roke, če sem natančnejši. No ja, hudičevo vesel sem, da ta vloga ni padla čez rešeto. Verjetno se da to sklepati že po tem, da sem na koncu vsake tovrstne objave napisal nekaj takega: “Še ene par jih fali. Qhorin Polroki, Njuh, Reedova froca itd.” Vlogo je dobil veteran odrskih desk, Simon Armstrong. Tisti, ki ne hodimo po angleških gledališčih, smo ga lahko videli recimo v Umoraih na podeželju(kot fanu dotične serije mi to vedno najprej pade v oči) ter v letošnjem Killer Elite. Kar se tiče Armstronga kot Polrokega(lol… Armstrong, Halfhand… paradoksič), moram reči, da se mi zdi glede na knjigo mogoče malo prestar. Mogoče malo. Sicer pa nobenih večjih pripomb.

Zlatoplaščnika pa bo igral angleški igralec Sam Callis. Glede na to, da tudi v tem primeru ne gre za statista, je zgornja trditev, da gre pravzaprav za Jacelyna Bywaterja pomoje povsem upravičena, v neka hujša ugotavljanja se pa tu niti ne bom spuščal.

In sedaj nestrpno pričakujemo prvi trailer. Dva sicer že obstajata, ampak sta nenormalno recesijsko skromna. 🙂 Ocenjujem, da bomo kaj več videli nekje na sredini decembra, ko naj bi, mimogrede, izšla tudi prva prikolica za film The Hobbit. Takrat se definitivno javim.

LP Pepi

Oddajte komentar

