Zmelkoow, 27. 1. 2012, Medvode

OK, situacija je taka. V petek sem bil na koncertu skupine Zmelkoow. To vem. Zdajle, v nedeljo zvečer, sem brez posebnega razloga brskal po telefonu in odkril… kaj sem odkril? Da sem si pošiljal naslove komadov, ki so jih igrali. Sicer samo dva(v bistvu dve sporočili, ne dva komada), ampak že dva sta dovoljšen indikator, da sem imel (očitno) v planu pisanje reporta. Zakaj jaz o tem nič ne vem, ne vem. Po sobotnem jutranjem glavobolu sodeč, sem zgleda spil kako pivo (preveč).

Na podlagi dveh mesiđov, ki sem jih tistega usodnega večera prejel od sebe, bom sedaj skušal rekonstruirati tistih zadnjih nekaj ur petkovega dne. Prvo sporočilo se glasi: “Dedek mraz, lotosov cvet.” Drugo pa: “Bit.” Zdaj… gre za naslove pesmi, to ve vsak, ki vsaj bežno pozna Zmelkoow. Telefon mi žal noče povedati ure in minute prejetja sporočil. Za razliko od datuma. Vsaj datum je razviden. In tudi zgovoren, saj sem prvo sporočilo prejel še v petek, medtem ko je drugo prispelo šele v soboto. To lahko seveda pomeni zelo malo. To lahko pomeni, da so prva dva komada odigrali malo pred polnočjo, Bit pa malo čez. Mislim, da temu ni tako. Če me spomin ne vara(če me, vzamem v zakup), so Lotosov cvet in Dedka Mraza dejansko igrali bolj na začetku, torej nekje okrog desete ure, medtem ko je bil Bit res malo čez polnoč, z drugimi besedami proti koncu koncerta, torej takrat, ko je čas za tiste, legendarnejše komade.

Pravkar se poslužujem metod za rekonstrukcijo spomina, ki sem se jih naučil od Michaela Douglasa iz filma Don’t Say a Word. Ajde, v Jedro, na kraj zločina(lol… sploh še nisem povedal, da je bil koncert v mladinskem klubu Jedro… jaki report, tole), se sicer nisem vrnil, zato pa brskam po youtubeu za komadi izhodiščnega benda, ki bi se mi zdeli dovolj blizu tistega, kar sem v petek slišal — prepričan sem namreč, da je vse skupaj zapisano nekje v podzavesti. Tako lahko s približno sedemindevetdesetodstotno gotovostjo trdim, da so Zmelkoow v petek igrali tudi Poredne goste, Batmana ter Yo!, medtem ko sem za skladbo Dekle je po vodo šlo skoraj prepričan, da je niso… urezali(he, he, he). Ljudi je bilo kar precej — med 50 in 100, če rečem od oka? No, precej… bilo jih je toliko, kot jih je bilo glede na bolj lokalno prizorišče, 5 evrsko vstopnino ter dejstvo, da Zmelkoow niso ravno “kr en” bend, pač pričakovati. Dovolj, če že ne precej. Dovolj za tako priložnost.

Kul koncert, skratka, ki je trajal, če se ne motim, nekje dobri dve uri. O kulskosti(?) koncerta verjetno priča tudi blackout… no, o tem bi se dalo razpravljati. Fešta je bila sigurno kul. V GLAVNEM, kot vidite sem v zadnji minuti uspel priskrbeti celo par slik, tako da mi totalne neprofesionalnosti verjetno ne gre očitati. Toliko z moje strani.

LP Pepi

P.S.
Tole sicer nima nobene zveze s koncertom, ampak ko sem že ravno za računalnikom. Za tiste najbolj die-hard GoT fane; 29.1., ob približno štirih zjutraj, bo na WiC naložen(tako pravijo) nov trailer. No, itak se bom pa nekje tekom jutrišnjega dne(bomo videli, kako bo čas dopuščal) tudi sam oglasil.

2 comments
  1. O ja Zmelkoow so in bojo najbolši slovenski lajv bend 😀 Sem bil pred meseci na koncertu v Kinu Šiška in moram reči da nikoli ne razočarajo 😀

  2. Pepi said:

    Ne vem, ne vem, če so najboljši slovenski lajv bend… Vili Resnik se mi je lansko leto, ko je na nekem zimproviziranem odru(beri; na ne dosti boljšem odru od narobe obrnjene gajbe) zmerjal tam prisotne Italijane z “makaronarji”, zdel čisti presežek. O tem, da je imel za glasbeno spremljavo s sabo kar eno škatlo CDjev in predvajalnik in da je po vsaki pesmi, sprašujoč se “kero čmo”, potem listal med unimi cdji… o tem rajš ne bom. Tko da so Zmelkoow mogoče DRUGI najboljši slovenski lajv bend. 😀

Oddajte komentar

