Shadow

Evo, HBO je še enkrat dokazal, da lahko TV produkcija v teh časih brez problema parira hollywoodski. Featuring; Varys z zgodbo o treh veljakih in plačancu, ter poanto, koga bo ubogal ta plačanec. Gre za zgodbo o moči in moč ni nič drugega kot trik… kot igra senc. Point vsega skupaj? Tudi zelo drobcen možak lahko vrže zelo veliko senco. Kar je Peter Dinklage s prejemanjem raznih nagrad tudi dokazoval… tako rekoč celo leto. Če gre sklepati po knjigi, bo druga sezona za Tyriona vrhunec, Tyrionovih deset ur, če malo parafraziram, zato pričakujem, da ga bodo prihodnje leto(aja, in letos, no… šele januarja smo^^) pri nagradah iz stranske vloge, promoutali v glavno. Ob predpostavki, da bo tudi druga sezona tako uspešna, se razume. GRRM, recimo, ima pomisleke, kako se bo manko Seana Beana obnesel pri publiki.

OK, tiste, ki smo prebrali drugo knjigo, mogoče nekoliko bega prizor, kjer Catelyn grozi Mezinčku. Ta dva v Spopadu Kraljev namreč nista imela nobenih interakcij. Po drugi strani pa vemo, da sta oba, sicer v različnih časovnih obdobjih, obiskala Renlyjev tabor. Verjetno so ti obdobji za potrebe televizije nekoliko stisnili ter s tem pač omogočili to srečanje… in seveda poskrbeli za en nov, atraktiven prizor. Najbrž zelo nerodna situacija za Baelisha, moram reči, glede na to, da je bil Ned še živ, ko sta se s Cat nazadnje videla. Če imam prav, upam, da so to izpeljali dovolj prepričljivo, hkrati pa tako, da sprememba na dolgi rok ne bo preveč vplivala za zgodbo.

Prav tako me še vedno fascinira dejstvo, da so snemali na tako različnih si lokacijah kot sta Dubrovnik in Islandija. Ta kontrast je lepo prikazan med štirinajsto in osemnajsto sekundo. Dejansko Pesem Ledu in Ognja. No, sicer pa… Joff je še vedno gnoj. Mislim, da je to gladko eden najbolj osovraženih likov v zgodovini televizije(tesno mu sledi mogoče samo njegova mt). Tokrat se je na Sanso spravil z enim konjskim samostrelom. Zanimiv je tudi utrinek s sežiga sedmerih, ki bo, mimogrede, najverjetneje služil kot prolog(za razliko od knjige), kjer se zdi, da sta edina, ki ne poklekneta, Davos in Cressen.

Samo še par hitrih observacij. Daenerys je cute, ko se razpizdi. Joff je še vedno gnoj(BMK, če sem to že enkrat povedal). Tyrion ima spet prav. Arya stopa po temačn(ejš)i poti. Na koncu je par izjemno kratkih, a pomenljivih kadrov. V enemu izmed njih se recimo Margaery Tyrell sleče pred Renlyjem. Smola, bejbi. Nič ne bo. V drugem ujamemo Melisandro med spolnim aktom… ali pa med porodom(hint, hint). Pa Yoren, ki udari po enem izmed lannisterskih mož. Pa mislim, da še Brienne med turnirjem.

Še slabih 63 dni!

LP Pepi

6 comments
  1. Veš kaj, dobro, da imam tebe, da mi sploh ni treba gledati serije. 😆 S to serijo (knjig) imam resne čustvene težave in zaenkrat ostajam med vampirji in volkodlaki.

    Pa tudi mene zanima, kako so lahko Seana spušili že čisto na začetku, mislem – on je legenda, en tak tip, od katerega bi pričakoval, da bo preživel vse, tudi zmaje in čudaške kraljice. Je pa po drugi strani osvežujoče, da ni enega glavnega junaka, ker postane prehitro predolgočasno. 😀

  2. Pepi said:

    Če je rezultat mojega pisanja ta, da folk ne gleda serije, bom pri priči nehal! 😀
    No ja… glede na Beanov sloves, bi verjetno vedel, da Ned Stark ne bo dolgo zdržal, tudi če prej ne bi prebral knjige. xD

  3. Lisa said:

    Oooo, šele zdele sm dejansko ugotovila, da v vseh filmih, ki sem jih gledala do sedaj Bean ne preživi 😥 In to mi ni všeč. On je men eden najboljših igralcev ever.
    In jst sem vsakoč ko sm brala GoT upala, da Neda ne bodo ubil. Resno. Vsakič sprot sem upala, da sem se prejšnjič zabrala. Sicer pa, če se jst prov spomnim, je Bean v seriji bil tko al tko planiran samo za eno sezono, ker če bi Ned živel dlje, ga Bean nebi igral.

    Sicer pa, komaj čakam 1. april.
    Ampak najprej moram še enkrat knjigo prebrat. Ker se spomnim sam koščkov, pa še za te ne vem, al spadajo v drugo al v tretjo knjigo.

    Joff mi gre pa itak na ku***. Njegova mati mi ne gre tako zelo. Ampak on pa izjemno.

  4. Pepi said:

    Hehe… če bi Ned živel dlje, bi se zgodba verjetno obrnila v povsem drugo smer in vprašanje, če bi bila kot taka še dovolj atraktivna, da bi jo HBO sploh povohal. Ker med drugim tud to nešparanje glavnih likov Pesem Ledu in Ognja ločuje od ostalih podobnih del.
    Moram pa tud js pred prvim aprilom še enkrat knjigo prebrat, ja. Ampak kaj, ko se mi ponovno branje Gradišnikovega prevoda kr mal upira… za angleško mi pa ne uspe zbrati volje, čeprav razmišljam, da bi si jo snel kar v audio obliki. Upam skratka, da bo znesl, pa ni važno katera opcija. 😀

  5. o madona, o madona no. kje si 1.4. :))

    vem, da se tudi jaz ponavljam kot star cd plošček, ampak WTF Vihra mečev? Zavrtel me je kot na ringlšpilu, resno no.

    kaj prinašajo vrane, povej mi, povej mi!!

  6. Pepi said:

    Da ne bom povedal preveč; Vrane prinašajo samo polovico likov iz Vihre(druga polovica je pokrita v prvi polovici Plesa z Zmaji) in pa nekoliko počasnejši tempo z večjim poudarkom na dogajanju v Kraljevem Pristanku. Kar pa seveda nikakor ne pomeni, da je knjiga manj berljivo. Nasprotno. Požreš jo isto kot prve tri(no, vsaj jaz sem jo). 😀

Oddajte komentar

