The best of Radio Ga-Ga

Pred časom sem se dokopal(sposodil sem si) do kasete iz prve polovice devetdesetih The Best of Radio Ga-Ga. To so bili časi, ko sta poleg Saša Hribarja v studiu kraljevala še Emil Filipčič in Tomaž Pirc. Jaz sem to kaseto presnel v digitalno obliko. Zdej… vem, da posegam na občutljivo področje ACTE, PIPE ter drugih zloveščih kratic, ampak tale skupek radijskih skečov je tako posrečen in tako izviren, da ga enostavno moram deliti. Poleg tega pa ustvarjalcev na ta način nisem za nič prikrajšal… glede na to, da teh kaset ni v prodaji že vsaj petnajst let. Če je tale upload kljub temu problem, povejte, saj ne bi šel rad za 50 let v zapor. 😀 Kvaliteta zvoka je za en drek… deloma zato, ker so zvočni zapisi na teh kasetah za današnje standarde dokaj nekvalitetni, predvsem pa zato, ker sem imel pač slabo opremo. Ampak, verjemite… se splača mal potrpet.

7 comments
  1. Matej said:

    Hvala za to!! Imel sem kaseto, pa sem jo izgubil.

  2. Miha razdrih said:

    Pozdrav!
    Zelo sem se razveselil tega zapisa, a link (vsaj meni) ne dela… 😦 Tudi jaz sem imel to kaseto, jo nekomu posodil in nikoli dobil nazaj… Če obstaja kakšna možnost, da ta digitalni zapis dobim bi bil nadhvaležen. Hvala že vnaprej…

  3. Pepi said:

    Hm … do nedavnega je stvar še delala, tako da možno, da je problem začasen. Fora je, da sem računalnik formatiral, tako da, če se izkaže, da je prišlo do izbrisa … bom zadevo še enkrat presnel — zna pa trajati kak teden, ker moram priskrbeti tako delujoč kasetar kot tudi kaseto. Te obvestim, ko bo spet na voljo. 🙂

  4. Miha Razdrih said:

    Odlično! Najlepša hvala že vnaprej! V primeru, da ne bo šlo – se lahko dogovoriva tudi, da mi zadevo pošlješ na CD-ju. (proti plačilu seveda). (meni ko kliknem na povezavo napiše samo da FILE (pa ne naš File :-)) NOT FOUND).

  5. Pepi said:

    http://www.filedropper.com/gaga13min (Download this file)
    Tole sicer ni vse. Tole je nekak 13 minut ene strani kasete, kar je dobra četrtina (al pa slaba tretjina) vsega. Kot rečeno, fora je, da sem formatiral disk in teh 13 minut je blo zgleda skup (na disku), dočim ostalo je na prafaktorje in jih živ bog ne sestavi več. V glavnem, recimo, da je tole zaenkrat boljše kot nič, ob priliki pa res zrihtam novo verzijo. Upam, da bom lahko čim prej — ko bo, bo jasno na netu. Valda ne bom tega prodaju. 😀

Leave a Reply

