Jesihflajš!

Jesihflajš

Ne zgleda bog ve kaj, priznam, ampak gre za futr, ki me opredeljuje in s tem v obziru posvečam tole objavo prav … jesihflajšu! Celo tako daleč sem šel, da sem napisal odo v čast tej prekrasni delikatesi. Naslov je Jesihflajš, gre pa takole:

O, jesihflajš!
Nč nimam rajš’,
jesihflajš.

Ko bil sem mlajš’,
ko bil sem krajš’,
mi ni bilo za jesihflajš.

Ampak zdaj sem fan,
od jesihflajš.

No, pa kakšna objava o futru bi to bila, če ne bi bila opremljena z receptom. Torej, ni naključje, da beseda “jesihflajš” sestoji iz dveh besed; besede “jesih”, ki v nekem starodavnem, od Boga pozabljenem jeziku, pomeni “kis” in besede “flajš”, ki v tem istem jeziku pomeni “meso”. Kakšna je torej zgradba tega … nektarja bogov? Ker samo meso in kis, kakopak, nista dovolj.

Imaš govejo župo. Recept za to pač ni neka umetnost ali skrivnost, zato ga lahko enostavno pogugljate. Pa se bo mogoče našel nekdo in zatežil: “Saj lahko na ta način poiščem tudi jesihflajš!” Moj odgovor je, da, lahko, ampak tale drek, ki ga ponuja Google, je točno to — drek. No, v glavnem, iz župe vzameš meso*, ga narežeš na tenke šnitke in ga streseš v skledo. V isti maniri, torej na tenko, nato narežeš še čebulo. Posoliš, popopraš, zaliješ z oljem ter kisom(količina vsega štirojega je pogojena z lastnim okusom) in postaviš za kako uro v hladilnik, pri čemer skledo prej pokriješ s pokrovko. Zakaj? Ker ima v nasprotnem primeru cel hladilnik okus po jesihflajšu. Ne pravim, da je to slabo … mogoče je samo nekoliko neprimerno in izpod nadzora.

In to je to. Jé se z vilicami, zraven pa paše ena poštena kajla kruha. Pa dober tek.

LP Pepi

*Če jesihflajš kaniš jesti za večerjo, medtem ko je pred tem za kosilo klasično nedeljsko kosilo(župca, renstan krompir, govedina iz župe in solata), govedino raje nekam “založi” in familiji ponudi nekoliko več krompirja ter solate.

4 comments
  1. Fuck yeah, hrana kot se zagré. No, mogoče so boljši samo še (dobri domači) vampi.😎

  2. Pepi said:

    Spominčica, pravkar sem uniču še eno rundo jesihflajša in … nerad se hvalim, ampak jebela, da imaš prav. Res moram biti neke vrste heroj.😀
    Filmoljub, u, kar se pa futra na žlico tiče, gre pa moja zvestoba segedinu, joti in ričetu. Ampak tud vampi niso slabi, da so le pravilno izvedeni.🙂

Leave a Reply

