Grom

Jebemtiš, ne vem, če ni tole prvič, da sem ponosen na TV Medvode, našo lokalno televizijo. Kaj so storili, da si zaslužijo tako hvalo? Storili so Grom. Metal, v resnici splošneje; alter glasbeno oddajo, ki bo v programu ter na youtube portalu enkrat mesečno. Slovenija in seveda  nje prestolnica, Medvode, je nekaj podobnega krvavo potrebovala. Stvar zaenkrat deluje nekoliko pionirsko, ampak kakšne doterane pizdarije si v tem kontekstu niti ne bi želel. Vodenje je sproščeno, novice ter reporti sveži in relevantni, tako da, kar se mene tiče, oddaja štima. En tak pošten tribute slovenski metal sceni, ki je, bogovi vedó, where the sun don’t shine, za kar krivda v večji meri leti na zagovedano publiko, ampak to je že del neke druge debate.

In ker me na tej točki preveva lokalpatriotizem, si ne morem kaj, da ne bi iz pljuč izpustil našega bojnega klica;
MEDVODE, MEDVODE, NOBEN NAM NČ NE MORE!!!!!

… ki pa zveni veliko bolje, če si prbasan in v elementu. :/

LP Pepi

5 comments
  1. Medea said:

    Ja kapo dol, no 😉 Lepo, pohvalno. Sem pa ravno malo prej ujela ponovitev neke zadeve z Gojcem (ja, vem, pa pozabila sem naslov izpred cca 15-ih minut), kjer so Sweet Sorrow gledalce lepo popeljali čez metal sceno. Okej, ni bil nek presežek, sem bila pa izjemno presenečena, ko sem na nacionalki ujela growlanje 😛 Tega manjka, se strinjam. In lepo, da se lokalna tv kaj takega loti. Naša predvaja večinoma oglase tipa “prodam ali zamenjam kokoši nesnice, ovce za zakol ali 20 let starega avtomatika za barven tv”.

  2. Pepi said:

    A ni “Muzika je to” naslov? Ene parkrat sem ujel, se mi zdi. Sicer pa tudi naša lokalka(?) cele dneve šopa samo oglase … in enkrat na teden črno kroniko, tega ne smem pozabit. Ravno zato sem pa še tolk bolj navdušen.
    U, za Sweet Sorrow pa sploh nisem vedel, da še špilajo. Nazadnje sem jih videl pred ene štirimi, petimi leti, v Kranju, če me spomin ne vara, ko so imeli še starega vokalista, Kuzota. Kot kaže sem že mal ven padel … ne spremljam več tolk kot včasih. Emšo, pa to. 😀

  3. Medea said:

    Ja, to bo to, ja. Sej za Sweet Sorrow tudi jaz nisem vedela šele v izhodni špici sem opazila za koga gre 😉 Oh, emšo … mimo mene gre te dni toliko stvari, da me čudi, da si sploh še kaj zapomnim.

  4. Fuck yeah, go Medvode. A se to še kje lovi razen na TV Medvode? Naša TV Kamnik oddaja večinoma oglase tipa “prodam ali zamenjam kokoši nesnice, ovce za zakol ali 20 let starega avtomatika za barven tv”.

  5. Pepi said:

    Mislim, da sem enkrat nekje ujel, da so oddajo dejansko odkupile še neke lokalke … ne vem pa, če ravno Kamnik. Imaš pa itak sproti vse na youtube (še isti dan (druga oddaja je tudi že gor)).

Leave a Reply

