Lordi

Ali koncert, ki bi se ga skoraj udeležil.

V Sloveniji so koncertovali … kdaj … 2008, 2009? Takrat enkrat. Kar pomeni, da gre za dokaj staro anekdoto — pa vendar ne prestaro, saj se celotnega debakla še zmeraj spominjam tako v živo (pa sem bil pijan, mind it), kot bi se zgodil včeraj. Evo, zdajle, med pisunjenjem, sem našel celo karto, tako da lahko postrežem še s podrobnejšimi podatki o koncertu, če koga zanima. Kraj dogajanja; Športna dvorana Cerknica. Čas dogajanja; 13. 3. 2009 ob 21. uri. Predskupine; Fatal Smile, Brandon Ashley & The Silverbugs ter Forgotten Eden. Cena; 22EUR. Pa to niti ni pomembno.

Zgodba, če ne celo basen, hudiča, saj je na koncu nauk (+, skrajna vinjenost lahko v nekaterih primerih meji na likantropijo), se je odvila nekako takole. *dramatičen premor* Lordi so mi OK ansambel. Nič baš posebnega, ampak OK. Pa na Evroviziji so zmagali, pa ne vem kaj še. Skratka, “fajn bi blo it”, sem sklenil, in tako so Medvode poslale svoje barve v Cerknico. Za en avto se nas je nabralo, dolga pot pa je (vsaj pri meni) odtehtala ravno en liter cvička. Na tej točki naj povem, da ne kadim … razen, če ni veselje na moji strani. Tedaj je bilo in dejstvu, da je to grda navada, navkljub, sem še pred začetkom koncerta nafehtal eno cigareto. Vzamem vžigalnik, prižgem in kar naenkrat se iz šotora zaslišijo prvi riffi … kar je našo ekipo pač zvabilo v dvorano.

Takrat pa zaplet. Jaz, s čikom v roki, stopim do vhoda, kjer varnostnik pregleduje karte, oziroma zapestnice. V desni imam cigareto, na levi zapestnico, deloma zakrito z rokavom jakne. Pred varnostnikom z desno (s cigareto med prsti) popravim rokav na levi, da bi se karta bolje videla in kaj se zgodi … nič. Varko me spusti v dvorano. Notri, nedaleč od vhoda, stojim še ne pet minut, ko proti meni kar naenkrat zakoraka taisti varnostnik. V tistem proradijo klikeričik. Vzlic svoje neveščosti kajenja začnem ugašati ob steno, kar rezultira v milijardi isker, ki mi, jasno, ne napravijo nobene usluge. V naslednjem trenutku se že zagovarjam pred boss varkotom, ki za to, da so mi v bistvu dovolili vstop s cigareto, noče niti slišati in mi v kombinirani vlogi tožilca, porote ter rablja z rok strga zapestnico. In zaželi lahko noč. KOT DA NE BI BIL V NEKJE BOGU ZA NOGO V CERKNICI IN BI SE LAHKO PREPROSTO SPREHODIL DOMOV! Saj ne, da bi vedel, ampak občutek je primerljiv s tistim, ko moraš kot policaj vrniti značko ter pištolo. Boli. Izobčenje boli.

Faza ranjene zveri (počutil sem se kot Saruman, ki po porazu napade Šajersko) in razplet. Še vedno sem kanil videti koncert in kaj kmalu sem imel vzpostavljeno mrežo pajdašev, ki bi mi pri tem podvigu pomagali. Ko je komunikacija s šefi (preko posrednikov) spodletela, sem se zatekel k šunjanju okrog dvorane in iskanju varnostnih lukenj. Ni jih bilo. Varko je svoj teritorij branil s takšnim žarom, malodane zelotizmom, da me na koncu ne bi spasil niti nakup še ene karte. Konec sem tako pričakal v bližnji oštariji in v uteho mi je edinole, da sam koncert bojda ni bil bog ve kaj.

Nauk? Nauk je zakon in zakon je v tem primeru tudi nauk. V JAVNIH ZAPRTIH PROSTORIH SE NE KADI.

LP Pepi

11 comments
  1. nalivka said:

    Po eni strani sočustvujem in čutim s tabo bol in prizadetost, ko si že čiiiiisto blizu, pa se ti zgodi kakšna taka neumnost, po drugi strani me pa preseneča, da so čik sploh opazili. Ker se spomnim v Hali Tivoli, da sem enkrat videla varnostnika, kako je nekomu posodil vžigalnik (in čik še celo lastnoročno prižgal, menda), kljub temu, da je njegovo delo najbrž ravno nasprotno – vsaj, da opozarja ljudi, da se to v zaprtih dvoranah pač ne počne.

    Čeprav ja, na takšnih ali drugačnih koncertovanjih ponavadi vidiš te vrste varnostnike, ki po eni strani spuščajo not svoje kolege zastonj, po drugi strani pa imajo zaradi svojega položaja dvignjen ego, ki ga morajo nonstop dokazovati pred drugimi. In ja, me včasih moti puhanje v obraz, še posebej kakšnega pijanega osebka moškega spola, ki se mu to očitno zdi vrhunec in adut v rokavu osvajanja – ampak mu še vedno privoščim tisti cigaret in še vedno mu privoščim izkušnjo koncerta – vsaj dovolj, da ga s koncerta ne vržem, ako se v prihodnjem življenju znajdem v vlogi varnostnika.

    Sožalje, ampak se moram malo obregniti ob Lorde: najbrž res nisi veliko zamudil😛
    Škoda edino, ker si za karto dal tiste raznobarvne papirčke, več ali manj njih, ki bi jih lahko porabil za kaj boljšega🙂

  2. Pepi said:

    Valda, dvojna (da ne rečem šterojna, petojna …) merila so štala, pa so v glavnem vseprisotna, torej varnostniki niso izjema. Ampak ajde, v končni fazi sem si kriv sam. Da ne bi smel imeti čika, sem ugotovil šele, ko je bilo že prepozno. Mi je pa v končni fazi najbolj žal keša, ja … pa ponosa, ko so me potem bližnji spraševali, kako je bilo na koncertu.😀
    In verjamem, da ti je zoprno, če ti kdo piha. Sploh na koncertu in sploh, če ne kadiš. Vseeno se boš pa morala nekomu od glavnih hudo zameriti, da boš v naslednjem življenju varko.😀

  3. nalivka said:

    Mislim in upam, da imam še dovolj časa na preostanek, da si je treba tudi to možnost pustit odprto. Mogoče bom pa kdaj prižgala cigareto na koncertu in me bodo vrgli ven in me bo bog metala kaznoval tako, da bom v prihodnjih življenjih mogla sama ven metat podobne ljudi, kaj pa veš (:

    … mogoče pa je imel tudi ta varnostnik težka in usodna pretekla življenja in se mora odkupit bogu metala. V tem primeru sočustvujem z njim in tvoja žrtev ni bila zaman. V bistvu si mu pomagal do odrešenja. … al nekaj x)

  4. Pepi said:

    Tale bog metala je en zajeban madrfakr. Kdo hudiča sploh je zdaj, ko je Dio pokojni? No, na koncu kazen ipak ni tako huda. Varko je bit pomoje kar kul iz podobnega razloga, kot je bit kul prfoks. Lahko krojiš usodo in greniš lajf folku, ki ti služi kot priročno odlagališče jeze in gneva. In si na ta način vsaj neki skupini ljudi bog in batina.😀

  5. nalivka said:

    Saj če je mrtev še ne pomeni, da ne more biti še vedno bog!🙂
    ja, samo bi bila raje prfoks, ker to v povprečju pomeni nekoliko višji IQ .. vsaj po mojih izkušnjah x)

  6. Pepi said:

    Ne vem, če ni visok IQ kar malo precenjen. Danes v bistvu nič manj kot včasih, ko so ta pametne zažigali na grmadah in kasneje, ko so jih zažigali v taboriščih. Danes je postopek sicer počasnejši, bolj na obroke, ampak delo v hitroprehrambenih kuhinjah je v tej vročini kar primerljivo (en shout out vsem izjemam, da ne bom posploševal). Tako da IQ v naslednjem življenju … ne bi bil ena mojih prioritetnih želja.😀

  7. Medea said:

    U, tega koncerta se spomnim. Pa ne zato, ker bi bila tam, ampak zato, ker sem skoraj bila tam, pa je nekaj prišlo vmes. Njihova glasba je kul, če ne drugega jih človek skoraj mora videti, že zaradi pojavnosti (čeprav mislim, da bi bila precej preplašena, ampak okej). Je pa res mentaliteta varnostnikov taka, da ne moreš vedeti kaj lahko pričakuješ. Na eni strani tisti, ki ti elegantno pogledajo skozi prste, če malo zaplahutaš s trepalnicami, na drugi strani pa zakompleksani dečki, ki mislijo, da držijo boga za jajca, samo zato, ker so v “uniformi”. Če človek nima težav sam s sabo, se da. Če pa ima človek določene motnje, jih “uniforma” upraviči in spotencira. Spomnim se Cvetličarne, pa menda ravno za koncert Cradle of Filth, ko so mladoletni dečki in deklice pred menoj kadili čudežno zel in se niso pustili motiti. Motilo ni niti varnostnika, ki je stal cca 2 metra proč. Zmotilo ga pa je moje plezanje da spremljevalčeva ramena (punca mora kaj videti, ne samo slišati).
    Sicer pa sočustvujem s tabo😉 Ampak boš vedel za drugič, da se čika ne ugaša tako😛

  8. @pepi: Vidiš, tu se pa s tabo žal ne strinjam; zame je intelektualna sposobnost ena izmed najbolj dragocenih – in seveda sem si izbrala temu primeren, po mnenju marsikoga nepotreben študij.
    Zame bi bila v bistvu najhujša kazen to, da bi izvedela, da bom živela še eno življenje in bi se vanj rodila glupa. Tega pa res ne bi mogla prenesti. x)

  9. Pepi said:

    Hah, Medea, a kr take? Za štuporamo pa res nisem vedel, da je prepovedana … bog ve, kaj vse se lahko še sprdnejo. Očitno gre za enega tistih poklicov, ja, kjer si dolgočasen delovnik popestriš z atrakcijami, kot je teženje mladini. Podobno kot pri LPP šoferjih … kjer za blazno zabavno velja tista finta, ko spizdiš nekomu izpred nosa. Kdaj je že Šifrer prepeval, jebela; dan pred teboj ti nič dobrega ne obeta, neprijazen je, kot so šoferji mestnega prometa. 30 let nazaj.😀
    Nalivka, ja, ampak ravno v tem je čar. Ne izveš, ko se pa enkrat rodiš, ti je pa itak vseeno. Pamet je najpravičneje razdeljen resurs na svetu. Nihče se še ni pritožil, da je ima premalo.😀

  10. Medea said:

    Ha, tudi jaz nisem vedela, da je prepovedana. Pa sej verjetno ni prepovedana, očitno je šlo nekomu strašno na živce plezanje pa kriljenje z rokami. Sicer pa, če se že gremo tole, lahko bi malo tiste dvometraše pred mano varnostnik malo ustavil, ker ima človek na takih zadevah v ustih preveč tujih las, ampak okej, eni smo bolj strpni do različnih tipov plesov, ali kaj jaz vem😀 O ja, šport, res, letanje za trolami … Ne štekam, res. Aha, že Šifrer je vedel😉

  11. Pepi said:

    Ja, verjetno imaš kar point. To je eden tistih pojavov kot takrat, ko … lol, zalotil sem se, da zadnje čase samo še neke primerjave uvajam (note to self).😀 Ampak ja, res je ta varianta. Vse skupaj je podobno slučajem, ko se fotri (množina zato, ker sem prepričan, da ta norija ni omejena samo na mojo familijo) naprdnejo recimo, da je treba šparat s štromom. In je treba ugašat računalnik, ko ga ne uporabljaš več. In je treba točno vedet po kaj greš v hladilnik, da ne izbiraš predolgo. In bog ne daj, da bi na hodniku kdo pozabil ugasiti luč.

    … in da ne bi imel bejbe na koncertu štuporamo, pa čeprav je bilo to doslej vedno OK.😀 Poznam tole sceno s čupanjem, ja … ampak zadnje čase se po penzionersko zadržujem bolj na obronkih koncertov in me ti problemi sploh ne prizadanejo. Če je pa šank v bližini, pa sploh zmaga.😀

Leave a Reply

