Na krovu tudi Rheon in Hinds

Snemanje tretje sezone Igre prestolov je že v polnem teku, tok casting novičk pa posledično prav tako. Tokrat dve relativno veliki imeni.

Bolj sveže izmed dveh “razodetij” je Mance Rayder, v drugi sezoni nekajkrat omenjeni kralj onkraj zidu. Po Hibberdu sodeč, ga bo igral veteran Ciarán Hinds, ki se ga spomnimo iz zadnjega Potterja, recimo. Pa iz ne preveč uspešne grozljivke The Rite, kjer je nastopil skupaj z Anthonyjem Hopkinsom. Pa Tinker Taylor Soldier Spy, pa In Bruges, pa nadaljevanje filma o Lari Croft, če naštejem samo nekaj večjih projektov enaindvajsetega stoletja. Nekoliko starejši, kot sem si predstavljal Rayderja, a v vsakem primeru odličen glumac. V igri za vlogo je bil po nekaterih virih tudi Dominic West, še en težkoligaš, pa jo je zaradi manka časa zavrnil. Bojda mu je zdaj žal, ampak je, kar je. Nobenih dvomov nimam, da bo Hinds upravičil svoj sloves, upam pa, da mu petje ne predstavlja prevelikih težav.

Druga informacija niti ni tako sveža, vendar tu, na tem blogu, še ni bila izpostavljena. Iwan Rheon, znan zlasti kot stalnica serije Misfits, se je prav tako pridružil ekipi in je bil tudi že opažen na prizorišču. Ne vem, koliko informacij o njegovi vlogi lahko dam, zlasti za tiste, ki druge knjige niso prebrali, ampak za tiste, ki so jo (tako je, sledijo morebitni spoilerji, zato POZOR); Rheon bo nastopil kot Ramsay Sneg, pankrt gospoda Boltona. Taisti pankrt, ki je rešil Zimišče izpod železjaškega jarma. In mislim, da ga čaka kar nekaj pojasnjevanja; zakaj je Zimišče požgano, na primer. Naj dodam še to, da je priimek Rheon med fani dolgo že časa vršal kot najboljša možna izbira za to vlogo in je bila žebljica zadeta na glavico tudi s tega stališča.

Moderatorka na WiC, Ours is the Fury, pa je pred parimi dnevi v eni izmed svojih objav podala tudi nekaj imen iz prve sezone, ki jih bomo zagotovo spet videli v tretji. To so; Josef Altin kot Pyp (član Nočne straže, ki je ostal v gradu Črnina), Luke McEwan kot Rast (član nočne straže, ki je kot obhodar, kljub temu, da se v drugi sezoni ni pojavil, verjetno z Mormontom), Ian McElhinney kot Barristan Selmy (bivši poveljnik kraljeve garde), menda pa tudi Katie Dickie kot Lysa Arryn (Catelynina (nestabilna) sestra). Še več igralcev iz prve sezone se pričakuje, ampak na tej točki je še prekmalu, da bi vlekel sklepe o njihovi prisotnosti, oziroma neprisotnosti.

Toliko na to temo, zaenkrat.

LP Pepi

5 comments
  1. Vsakič, ko objaviš kako novico na temo ustvarjanja serije Game Of Thrones, mi samo še bolj vzbudiš apetit po vizualizaciji prebranega. Damn you, zdaj bo pa še težje dočakat marec! Čeprav je smešno izvedeti, kako bodo izgledali nekateri liki, ki sem si jih sama predstavljala čisto drugače. A so me ustvarjalci serije sproti že večkrat opomnili, da znajo izbirati igralce, tako da se mi zdi, da sem na točki, ko jim že skoraj slepo zaupam x)

  2. Pepi said:

    Ha, do konca marca, pravzaprav. Se pa marec sliši bolj obetavno kot april (pa čeprav je pri drugi in tretji sezoni govora o 1. aprilu in 31. marcu), to pa. Se pa strinjam, ja … serija glede nekaterih likov krene v povsem svojo smer. In vsakič je tako, da je v obdobju pred začetkom sezone s strani fandoma slišati godrnjanje (zaradi odstopanja od Martinovega opisa), v obdobju med in po sezoni pa hvalo (in tiho posipanje s pepelom vsled inicialnih dvomov).
    In jebela … a veš, da so v času od te objave, pa do danes, najavili še četverico novih? Sivega Črva, Daaria Naharisa, Kraznysa mo Nakloza ter Prendahla na Ghezna (ah … ta ghiška imena)? Pa ne morem objavljati, ker imam računalnik na servisu. Revež je pregorel.

  3. Uf, šele aprila? Damn. Precej brezveze. Sem pa ob podatkih o še nekaj novih imenih precej srečna, sem se že ustrašila, da bodo spet koga od njih izpustili.
    Boš že potem, vsaj kar se mene tiče itak ne spremljam teh uradnih objav, ker mi samo še bolj vzbujajo apetit, tako da se v bistvu bolj ali manj informiram preko tvojega bloga. Drugače pa sočutno držim pesti za računalnik. 🙂

  4. joj prejoj, ko sem pred dnevi videl paperback varijanto zmajev, mi je srce poskočilo. še eno končam, potem pa prihajam. tolk komi čakam, da ne morem povedat. 🙂

    Aha, 3. sezono tud, ja tud. 😀

  5. Pepi said:

    Nalivka, ja, a veš, da sem tudi jaz letos za kako stopinjo manj na tekočem. Kar pomeni, da WiC za novice pregledujem samo še dvakrat do trikrat na dan in nič več med vožnjo na telefonu. Drugače se mi pa zdi, da imajo pri tretji knjigi idealno šanso za čim več likov, glede na to, da bo razdeljena na dve sezoni.
    U, Pauc, to pa nisem vedel. Da je že paperbackerca zunaj. Jaz sem si ravno junija nabavil prevod Plesa (še s trdimi platnicami) in ga lepo še v drugo berem. Tokrat mi gre nekoliko počasneje. 3. sezono pa 6. knjigo, jebela! Kdaj bo to? Upam, da je tale komad dosegel GRRMjeva ušesa. 😀

Leave a Reply

