Važenje, važičkanje …

Je grda reč. Pa vseeno; dva dni nazaj sem končno dobil svoj DVD izvod Igre Prestolov. Od neke srbske firme, katere direktor je soimenjak vojnega zločinca Milana Lukića in je doma v Bosni, z bančnim računom (kamor je bilo potrebno nakazati denar) odprtim v Švici. Mutna posla, ampak Igra Prestola je zdaj končno pri meni! In to zdaj pišem in govorim povsod, kjer lahko. 😀

Škoda je edinole ta, da nimam možnosti ogleda. Računalnik je namreč še vedno na popravilu, kakega DVD playerja pa nimam. Bo še čas! 😀

LP Pepi

4 comments
  1. Zakaj od neke srbske firme? Mar Amazon nima? 😀

  2. Pepi said:

    Ima, ima … Ampak scena je, da si še nisem uspel izgotoviti raznih abstraktnih sredstev kot sta kreditna kartica in PayPal. 😀

  3. Meh, zdaj imam pa slabo vest, ker sem ti fouš!

    Ne, fajn drugače, čestitke in obilo užitkov ob zasluženem ogledu, ko pač pride 🙂

  4. Pepi said:

    Upravičeno si mi fouš! Prva dva dela sem namreč že pogledal in kvaliteta je top! Pa vsi dodatki … vsaka epizoda ima zraven svoj audio commentary. Res zakon investicija, ane. 😀

Leave a Reply

