Prestolov igra inu nje stvarjenje

#nisem-prepričan-več-katerič

In ja … Počasi mi že zmanjkuje idej za naslove teh objav prikolic. Ker tendenca je, da ne bi bilo dveh istih.

Moj prvi zapis letos očitno ne bo neka bilanca mojega lanskoletnega življenja, kot sem računal, niti nič v posredni ali neposredni povezavi z mano — ne. Blog bom za letos otvoril kar s posredovanjem novega produkcijskega videa, ki je danes, sredi tedna, na internet treščil kot strela z jasnega.

In ker je treščil kot strela z jasnega, deloma pa tudi, ker je (če seveda nisem česa pobrkljal) za nedeljo napovedan že nov video té kategorije (saj veste — kategorije, v katero sodijo vsi produkcijski videi ter razne komentirane predstavitve novih likov ipd.), sem presenečen, koliko novega contenta ti dve slabi minuti dejansko ponujata. Mogoče par opazk in komentarjev? B. Cogman je car in svoje delo “varuha mitologije” opravlja zelo dobro in zvesto izvirniku. Si je pa lansko leto vseeno privoščil par kiksov, za kar se je s strani oboževalcev (kljub opravičilom) nanj vsul plaz kritik in očitkov. Čeprav mu tega ne privoščim (besa Martinovih oboževalcev ipak ne privoščim nikomur), upam, da ga je izučilo. Gospod Karstark pač ne veruje v nove bogove. Severnjaki (z izjemo hiše Manderly) ne verujejo v nove bogove. Pika, konec, se ne pogovarjamo več. 😀

Sicer pa … Prvi dialogi! Blefiral bi, če bi bil (sploh glede na njihov obseg v tem posnetku) pameten, kako oh in sploh prima so, vseeno pa moram reči, da sem kar navdušen. Lepo je tudi slišati kaj novega, ne samo videti. Jo. Interakcija med Jonom Snegom in divježi kani biti precej zanimiva. Česar se seveda veselim, posebej po lanski, na pol spodleteli, adaptaciji tega dela zgodbe. Morda tudi vsled tega tako zveneča imena kot je Cíaran Hinds v severnem delu ekipe. Za frakcijo sekunde se nam v nadaljevanju pokaže tudi Melisandra. Glede na ozadje sklepam, da je kraj dogajanja neka ladja, kar kaže na to, da je ta izseček (vsaj po mojih izračunih) del prizora ene izmed zadnjih epizod. Ali pa del prve, če bo, [KVARNIK]namesto Salladhorja Saana, Davosa rešil Stannis (in kot del odprave Melisandra),[/KVARNIK] kar se mi v duhu poenostavitve prav tako ne zdi nemogoče. Zelo se veselim tudi predstavitve lika gospe Olenne Redwyne. Njen (v tej prikolici nakazan) pogovor s Tyrionom kar obeta in še vedno sem mnenja, da je veteranka Diana Rigg kot nalašč za to vlogo.

Pa bodi tole za danes dovolj z moje stvari, ne bom preanaliziral. Ker izkušnje kažejo, da te lahko pretirano posvečanje promocijskemu materialu (sploh v obsegu, v kakršnem sem jaz to počel lansko leto), vsaj malo stane pri ogledu dejanskih epizod. Vsi predstavljeni izseki prizorov pa tako ali tako govorijo samo zase.

2 comments
  1. Spet prijetno draženje s tvoje strani, opremljeno s komentarjem, ki kaže dovoljšnjo mero poznavanja Martina, da lahko svoje (skorajšnjein ubožno) poznavanje osramočeno skrčim v besede: Komaj čakam!
    Te seveda ne zvenijo dovolj navdušeno, da bi lahko opisale moje pričakovanje vizualizacije ene najboljših zgodb, ki sem jih kadarkoli brala.

    … in hvala še za to, da podpiraš mojo lenobo in tako postajaš edini vir, preko katerega spremljam ustvarjanje serije. :mrgreen:

  2. Pepi said:

    Hehe … Štorijo poznam toliko, da lahko kolikor toliko nedvoumno dojemam tudi nekatere prizore, ki jih drugače ne bi. Sicer se pa med cca 6 tisoč stranmi ogromno pozabi in bi mogoče moral še enkrat skozi knjige. Je pa po drugi strani zavoljo uživancije med ogledom serije bolje, da nimam v glavi vseh detajlov.

    Sicer pa evo; da ne bom preforsiral, ne bom pisal nove objave, ampak tu je že (napovedan) nov produkcijski video. “Invitation to the set.” Spet precej materiala s komentarji igralcev. Skratka kul.

    … še vedno pa čakam prvi (pravi) trailer. 😀

Leave a Reply

