Islandska divizija

“But at the end of the day, we’d rather spend money on locations, than on the VFX”

Od vseh zgodb, ki se prepletajo v seriji, se mi je lansko leto še najmanj dopadla Jonova. Ne vem kaj se je zgodilo, ampak sicer fantastična adaptacija je na tej točki klecnila in edini kvaliteti, ki sta jo zares vlekli ven, sta bili Ygritta in Islandija. No, slednja po moje tudi tokrat ne bo razočarala (niti prva, da se razumemo), zato je na ekipi, da tokrat iz materiala potegne čim več, oziroma z drugimi besedami, da ne zaserjejo. Pa da ne bom nastopal takole preteče in širil negativne energije; kar se same vizule tiče, vse skupaj še vedno deluje prima, celo bolje.

Par novih likov, narod. Ne bom rekel predstavljenih, zakaj, ker oni, pa še to ne oni, temveč igralci, ki so jim posodili glas in stas, predstavljajo situacijo in razmere nam. Ampak ne glede; Tormunda smo na hitro uzrli že v preteklosti. Kristofer Hivju sicer ne bi bil moja prva izbira za to vlogo, ampak mogoče pa bo. Pa tudi svoj norveški dialekt se mi zdi, da je kolikor toliko ukrotil, čeprav, kdo sem jaz, da bi sodil? Jaz — človek, čigar poskuse angleščine so sogovorniki pogosto enačili s hrupom ruskih ribiških tržnic? Ne … Raje ne bom. Potem pa je tu še Orell, tretji izmed divjeških veljakov, ki se nam bodo predstavili v tretji sezoni. Menokožec in lik, ki bo v seriji najbrž v večji meri nadomestil Varamyrja Šesterokožnega. Nobenih večjih pripomb, v vsakem primeru pa glavna zvezda teh dveh minut ostaja Islandija (+, lepo je videti predanost celotne ekipe in pripravljenost na snemanje v teh razmerah).

Govoril sem, HAR! 😀

2 comments
  1. miha said:

    super prispevek!

    hm, morda kaj veš ali so letos tudi kaj snemali v dubrovniku?

  2. Pepi said:

    So snemali na Dubrovniku, ja. Že proti koncu lanskega leta. Poleg pa še v Maroku, na Islandiji, na Irskem in čisto na koncu še v ZDA.

Leave a Reply

