Vlog #2

Zadnji (in prvi) vlog sem napisal v začetku tega leta … povedal nič pametnega, ampak sam tolk, da neki je. Morebitni bralec (ali pač bralka, še boljše) je najbrž opazil, da sem zadnje čase dokaj neaktiven. No, če sem tiho, načeloma pomeni, da nimam nič pametnega za povedat. Obratno očitno ne velja (nujno) — je bil pa čas, če nič drugega, da končno krstim tole novo domeno. To pot sem kamero resnično prižgal z namero, da povem nekaj pametnega … in mogoče vsaj malo izboljšam svet, oziroma spametujem veljake, ki ga krojijo (ker skromnost je vrlina, če nimaš drugih). Ampak pripravil se jasno nisem; računal sem, da bom iz rokava stresel par brihtnih in to bo to. No, to ni bilo to, zato sem se po slabi minuti molka odločil za drugo najboljšo stvar; recitiranje serije, ki jo poznam naprej in nazaj. Igra prestolov. Dieta v Neurjevem koncu.

Oddajte komentar

