Prvih sedem sekund

Tole tehnično sploh še ni trailer, niti teaser. Niti “prvih” sedem sekund ne (pač pa gre za sedem sekund dolg posnetek, sestavljen iz kočkov bog-ve-katerih sekund bog-ve-katerih epizod jaz-vem-katere sezone). Ampak okej. Izkaže se, da je že sedem naključnih sekund dovolj. Dovolj, da vklopim odštevalnik do premiere, ki se ima zgoditi … enkrat spomladi. Točnega datuma ne vem. Po nekem viru naj bi bil to 2. april, čeprav … to je torek. Če se mi ni kak podatek izmuznil in če ni prišlo do rošade med (tradicionalno) nedeljo in torkom, potem se mi zdi bolj verjeten datum 30. marec. Bomo videli. Valjda še pravočasno. Par besed o videnem? Pozor, kvarniki. Jezdec na začetku je po moje Barristan. Po moje bo stopil v Belwasove čevlje in pred meereenskim obzidjem premagal domačega šampiona. Takole bom rekel; bistveno bolj siguren sem, da bo nekdo nadomestil Belwasa, kot da bo to ser Barristan Selmy — ampak ta poteza mi je nekako najbolj logična. Sploh zato, ker stari vitez od odprtja tretje sezone ni videl kaj prida akcije. Poleg tega pa njegova oprava (z izjemo ogrinjala, oziroma zastave) deluje ista, kot smo je vajeni. Tyrion v okovih. U, to bo dalo nebralcem gotovo misliti. Oziroma bi dalo, če bi bila resolucija posnetka dovolj dobra, da bi se okovi dejansko videli. Joff na (če se ne motim) svoji poroki. Gospa Olenna v ozadju. Jamie z zlato roko, listajoč po beli knjigi gospoda poveljnika kraljeve garde in Sansa v novem okolju. Prima bo, komaj čakam na kaj izčrpnejšega. Letos nekam precej odlašajo … marca bo pa gužva, da ne bom sfolgal. Že vidim. #firstworldproblems
6 comments
  1. Pepi said:

    Tele roaste sem videl, ja. Dobra ideja, pa dopade se mi, da so posnetki dejansko s snemanja, igralci pa v kostumih. Tule je še Ros (ki iz očitnih razlogov ni s snemanja). Glede trailerjev se pa tudi strinjam in načeloma niti ni bojazni, da bi se začeli že letos. Ponavadi zares štartajo šele nekje februarja. Je pa stvar načeloma taka; pred začetkom serije jih gledam na polno, bog varji, da bi se vzdržal … Ko se pa serija začne, se pa preklinjam, češ, zakaj enostavno nisem počakal. No, pa saj v tem obziru najbrž niti nisem baš poseben. 😀

  2. aneyka said:

    No ja, zame se je že z roastom odprla sezona promocije in s tem tudi navdušenje, dokler se nisem spomnila, da je do aprila še dolga, zato sem HBO-ju kar malo zamerila. 🙂 Razni youtube filmčki pa pri tem seveda ne prav nič ne pomagajo. Se pa sama načeloma trudim izogibati trailerjem, da si prihranim tisto malo presenečenja, ki ostane ob ugibanju ali se bodo držali knjige ali ne, čeprav mi ne uspe vedno in na koncu ravno tako preklinjam kaj mi je bilo tega treba 🙂

  3. Pepi said:

    Pa ni tako dolga, no. Čas kar leti. Kar naenkrat bo junij — takrat bo pa do aprila res dolga. Na youtubetu si je en komentator enkrat dobro sposodil staro pestinjo, v odgovor nekomu, ki se je pritoževal čez še nekaj mesečno čakanje na novo sezono: “Oh my sweet summer child. What do you know about waiting? Waiting is for the long night, when GRRM hides for years and the children are born and live and die, all before the new book comes out.” 😀

Oddajte komentar

