Igra prestolov, produkcijski video 4.1

Očitno smo že v tistem obdobju, ja. Tole je za vse praktične namene drugi v vrsti trejlerjev, ki jih bo HBO lansiral pred začetkom četrte sezone. In izkušnje kažejo, da je vrsta dolga. Kul se mi zdijo komentarji igralcev (in ostalih, vpletenih) in njihov entuziazem. Benioff in Weiss sta itak na polno ufurana, Charles Dance, Maisie Williams in Peter Dinklage (in Ian Glenn ter Gwen Christie, da ne bo izpadlo, kot da šparam z omembami featured igralcev) pa očitno prav tako. Scenografija in vizuala nasploh bo to sezono dih jemajoča kot kdajkoli … Ampak okej, nima smisla, da sem tako pavšalen. Okvir za okvirjem, kot sem (skorajda) šel zadnjič, to pot ne bi, ampak en izseček mi je še posebej zanimiv. Pozor, spojlerji. Kdor je prebral peto knjigo, ve, da Tycho Nestoris, odposlanec braavoške Železne banke, poišče Stannisa in ne obratno, kot je nakazano v tem posnetku (na približno 1:22). V seriji bo Stannis očitno naredil ovinek in se ustavil še v Braavosu. Kar je presenečenje, ampak če prav pomislim, dobro. Okej, da bo Mark Gatiss upodobil Tycha Nestorisa in da nas bo četrta sezona spoznala z Železno banko (ki je bila sicer svoje prve (ish) omembe deležna v tretji sezoni), je znano že nekaj časa. Ampak doslej sem bil pod vtisom, da bo Tycho v tej sezoni predvsem težil Tyrionu, zakladniku, za vrnitev posojila in da se bo s Stannisom srečal šele kasneje. Niti pomislil nisem, da se bo Stannis osebno oglasil na sedežu Železne banke. Kako bo to izpadlo, bomo videli. Vsaj geografsko stvar v bistvu še kar štima, pa tudi dokaj logično mi deluje (morda celo bolj kot v knjigi, kjer je Tycho nenormalno učinkovit, ko pride do iskanja veljakov po zasneženi deželi) … V glavnem, ta sprememba me ne bi motila. Pogojnik zato, ker obstaja določen odstotek šanse, da sem relevantno sekundo videoposnetka povsem napak intepretiral.

ANOTHER!

6 comments
  1. jamie said:

    Cisto tako, kolikokrat si prebral vsako knjigo?

  2. Pepi said:

    Načeloma enkrat, redkokdaj mi znese dvakrat, ker načeloma raje tolčem po novem materialu, ki ga nikdar ne zmanjka. No, petko (ADWD), recimo, sem pa res dvakrat. Ti? 🙂

  3. jamie said:

    Vse enkrat, jasno. Ampak premalo, bi moral se enkrat.

    Ok pa kako se potem vse tako spominjas, kako imas vse to v glavi? 🙂

  4. Pepi said:

    Cele dneve študiram wikipedijo. Nolajfer, pač. Ne, sej ne. Hec. Oziroma ne … spet lažem. Rad bi vidu, da bi bil hec. Pa ni. Vsaj do neke mere. Neki malga mam pa valda tud v spominu tako da pod črto; kakšnih ikoničnih momentov človek ipak ne pozabi, kakšne malo manj pa v izogib brcam v temo včasih tudi preverim. 🙂

  5. Pepi said:

    Valda, res je dobr narjen. Pred časom sem objavil youtube linke na blogu, pa so jih očitno že umaknili. Zdajle, februarja enkrat, na blu rayih izide še tretja runda telih zgodovin … o hiši Tully, o hiši Bolton, o hiši Frey — precej nove robe, v glavnem. Ena za pokušino. Sicer pa heads up; jutri zjutraj izide ena petnajst minutna zadeva, baje z odgovori na pogosta vprašanja fanov, Oberynovo predstavitvijo … po moje bo kar fajn. 😀

Leave a Reply

