My father’s long, long legs

Ne vem, če sem že kdaj pisal v kakšni (računalniški) igri. No, v resnici gre tudi v tem primeru bolj za interaktivno (pa še to ne zelo) zgodbo, kot za igro. Horror zadeva, v osnovi kratka zgodba z nekaj vejitvami in pametno uporabo zvočnih efektov, sploh proti koncu. Dopade se mi, ker ne igra na za ta žanr tipične poceni finte, temveč vse stavi na zgodbo in atmosfero. Razen tega, da je avtorju ime Michael Lutz, o njem vem ravno toliko kot vi, tako da ja; igro izpostavljam izključno zato, ker me je (mene, kot zmernega navdušenca nad grozljivkami in to sredi belega dne), kljub tehnični
enostavnosti, uspela navdušiti povsem nad pričakovanji. Sprobajte s klikom na sliko. (Online zadeva, obsežna za približno 15 minut, odvisno od tega, kako hitro berete. Da se ne bo kdo ustrašil.)

father
4 comments
  1. Zanimivo se sliši! Predvsem zato, ker sem sama vedno igrice igrala predvsem zaradi fabule in iluzije vključenosti vanjo. Minimalizirati igrico na zgolj fabulo pa res zveni zanimivo! Moram preverit, ko se konča zombificirano študentsko obdobje in bom imela spet čas za tovrstne neumnosti🙂

  2. Pepi said:

    Mja, jaz sem — pa to že kar nekaj časa — mnenja, da je dodelana vizuala za igro lahko dober bonus, nikakor pa ne glavna stvar. Tako kot je dobra grafika ne spasi, če zgodbovno ne klapa, je slaba ne pokoplje, če štorija štima. In če lahko shajam s slabo grafiko, zakaj ne bi brez. So bile pa nekdaj dokaj (oziroma vsaj bolj kot danes) popularne igre, kjer si pisal ukaze. Ala: “Zdaj grem pa levo. Zdaj grem pa desno. Zdaj pa poberem nož.” In za vsako potezo si dobil s strani igre feedback (včasih precej v detajle), kje si zdaj, kaj vidiš, kaj se je zgodilo in te zadeve. Dejansko podobna scena RPG forumom, kot je bil Zlati Gozd (za tega vem, da se ga spomniš).😀

  3. Res? Zanimivo, da še nikoli prej nisem slišala za take “igre”, saj bi jih z veseljem igrala veliko bolj kot pa streljačine, s katerimi sem se na trenutke trudila zgolj zato, da bi lahko odprla naslednje poglavje v zgodbi … Morebiti sem se zato raje osredotočila na RPG-je, ko sem jih odkrila. Definitivno gre na moj seznam neumnosti, s katerimi bom zapravljala čas🙂 Cheers!

  4. oskar said:

    Wow, this is some creepy shit🙂 Kul zadeva drugače

Leave a Reply

