Maščevanje

Kvarniki. Itak. Že večkrat viden klip, kjer Locke (?) in še nekaj Boltonovcev nekam prispe. Doslej sem mislil, da prispejo v Harrendvor, zdaj pa trdim (zaradi teh slamnatih mož, ki jih je moč videti v ozadju), da gre dejansko za Grad Črnina. Kar potrjuje idejo, da se bo Locke res tam pojavil. Aryin spisek! Zdaj dopolnjen s Tywinom in Melisandro. Jonov dokaj skuliran odziv na Rdečo poroko. Daenerys je že spet čist badass! Lansko leto, se mi zdi, sem jo kar malo pošimfal. Ker vedno, ko pripravlja kak dar mar, ampak res vedno, naredi tak na pol katatoničen izraz na obrazu. Stannisov: “I will not be a page in someone else’s history book.” Cersei. Se mi zdi, da sem iz njenih ust zelo podobne besede že slišal. Morda enkrat v drugi sezoni. Prikolica zapre z belim hodcem. Kar je kul kontrast, glede na to, da prejšnjič to storila z zmajem. Sicer se pa stvari že precej ponavljajo. Ampak ajde. V redu. Še dober mesec in pol. Govoril sem, hawg!
2 comments
  1. Ana said:

    Odličen trailer, zdej mi je samo še težje čakat. (pa čeprav se že prebrala knjigo) 🙂

  2. Ja, res se je že malo začelo ponavljati, ampak še vedno znajo stopnjevati navdušenje. Mi je bil pa v zadnji knjigi najbolj zanimiv Theonov POV; glede na to, da so s to zgodbo že začeli v seriji, komaj čakam, da vidim kaj bodo storili s tem.

    Še sreča,da se prvi del hitro bliža.

Oddajte komentar

