Skrivnosti

Nov napovednik! Spojlerji! Tale prizor z gradom, za katerega sem nekdaj mislil, da je Harrendvor in si kasneje premislil v prid gradu Črnina … in se zdaj spet nagnil k Harrendvoru, oziroma celo h Grozotrdbi (Dreadfortu) … se je pojavil v vseh trejlerjih doslej. Če snidenje očeta in sina Bolton kronološko dejansko paše zraven (kar pri prikolicah daleč od tega, da bi bilo to nujno), potemtakem je moj denar trenutno na Grozotrdbi. Pa tudi Locke je v ozadju — ampak zdaj sem že tolikokrat brcnil v temo z mojimi špekulacijami in jih potem prirejal in popravljal, da je povsem vseeno, če neham in se skrijem. Braavoški titan in mesto Braavos nasploh gladko ukradeta tole minuto in pol. Tule pa moram reči, da so ustvarjalci presegli moja pričakovanja in predstave — niti pomislil nisem, da bi bil Braavos lahko tako kul. Jaz sem imel v glavi zmerom samo eno dokaj standardno pristaniško mesto ala Portorož, s trgom in nadpovprečno velikim kipom sredi njega. Jaz se v bistvu ne spomnim natančno, ampak na Winter is Coming je nekdo zastavil eno skorajda disertacijo, kako otoki niso “pravilno” razporejeni in ne vem kaj še vse, ampak kar se mene tiče, je tole prima. Vsi trije zmaji, evo, še en CGI špektakel. Kul, kul. Če zaključim brez da bi preanaliziral vse skupaj, mogoče z nekoliko bolj obskurno opazko; Stannis z istimi besedami kot zadnjič, ampak nekoliko drugačnimi. Namesto “be (a page …)” v tem trejlerju reče “become …”. Ne vem, kako bi si kdorkoli pomagal s tem podatkom, ampak slučajno sem porajtal. Good for me, ne?😀

Hja. Nič. Zanimiva sezona se nam obeta. Bojda z ogromno akcije; John Bradley (Samwell Tarly) je v nekem intervjuju omenil, da ima ta sezona kakih pet epizod, ki se lahko brez sramu kosajo s finali (oziroma “predfinali”) prejšnjih. Še 28 dni in približno pol ure.

4 comments
  1. jamie said:

    Bi osvezil takole na hitro kje in kdaj se ata Bolton in pankrt srecata? Ne spomnim se.

    In se: koliko bodo tu zdruzene preostale tri knjige?

  2. Pepi said:

    Če se ne motim, se v knjigi prvič (po tem, ko je Robb z vazali krenil na jug) srečata v petem delu, malo po tem, ko Theon doseže predajo Železnorodnih v Cailinskem podgradu. Kje se srečata? Če se ne motim, kar nekje pri Podgradu. V četrti sezoni bo od oka pol tretje knjige, četrt četrte in četrt pete. Mogoče nekoliko več četrte kot pete, oziroma obratno. Vsaj meni se zdi tako logično, čeprav težko rečem, glede na to, da v četrti knjigi ni … Daenerys, recimo, za katero lahko z gotovostjo rečem, da je bo četrta sezona polna. Podobno z Branom. Tako da kolikšen del katere knjige bo pokrit v novi sezoni, po moje precej zavisi od posameznega lika.

  3. jamie said:

    Ne razumem odgovora o boltonih ampak ok🙂

  4. Pepi said:

    Okej. Moat Cailin … je lokacija na jugu severa, kjer je še zdej neki Ironbornov. Naseljenih v nekem stolpu. Theon gre kot Pankrtov odposlanec tja, da jih prepriča, da se v zameno za milost predajo. No, takrat enkrat se na sever vrne tudi Roose. In se srečata. To je bilo vprašanje, ne? V peti knjigi.😀

Leave a Reply

