The Dreamlands

Z namenom ufilmiti Lovecraftov sanjski cikel (v resnici ne vem — ali samo eno zgodbo, ali nekaj izbranih, ali vse, povezane v neko smiselno celoto vse piše — scenarij bazira na nekaj zgodbah), se je zbrala skupina ljudi in pričela z zbiranjem sredstev na indiegogokickstarterski platformi za neodvisne filme (ter druge izdelke s področja umetnosti). Navdušen sem, zato objava. Pa to kljub temu, da mi je morda ravno sanjski cikel (bolj ali manj kar v celoti) eden izmed manj ljubih delov Lovecraftovega opusa. Dve stvari se mi motata po glavi. Kar se tiče poskusov ekranizacije Lovecrafta, je bera zanič. Tako zanič — okej, neke kvantitete takisto ni, ampak recimo, da se je v zadnjih n letih nabralo nekaj (dovolj) filmov — da začenjam misliti, da so njegova dela papir in črke in samo papir in črke in da naj v izogib vnovičnim blamažam pri tem raje ostane. Po drugi strani bi pa rad, da se ta smola pretrga in da nekdo končno posname film, ki bo vreden izvornega materiala in avtorja. In tole deluje obetavno. Sama ideja in njena predstavitev. Glede uspešnosti zbiranja sredstev sem nekoliko bolj skeptičen. Ampak držimo pesti. Vsekakor še vržem uč na tale projekt (in morda celo riskiram kak ojro).
2 comments
  1. Saj bi te pobaral, ce si se ziv, glede na to, da je ze dva dni od najboljsega dela ever, pa nobenega glasu od tebe…🙂

  2. Pepi said:

    Hehe, evo glas od mene. Bo. Danes proti večeru, upam. Sem računal že za včeraj, pa potem ni zneslo.

Leave a Reply

