Kresnik: The Lore of Fire

 

Fak, sem hovdre. Mislim, s tem, kaj kdo ustvarja in kaj bi kdo rad ustvaril, pa morda nima sredstev, jaz res nisem na tekočem in na obe povezavi sem naletel bolj kot ne po naključju. In da bi po deljenju prejšnje tole preskočil, bi bila huda krivica. Tudi zato, ker gre tule za slovensko zadevo. In to (da bi pozabil) se je, priznam, skorajda pripetilo. Ideja je prima. Zbuditi slovansko mitologijo in slovenski film premakniti izven okvirjev za nas značilnih socialnih dram in mladinskih pustolovščin. Že samo zaradi tega, zaradi te želje in vizije, si, kar se mene tiče, zaslužijo vso možno podporo. Okej, zdaj sem se sicer zaštrikal, ker kolikor razumem, bo šlo tudi tu za nekakšno mladinsko pustolovščino. … Ampak fantazijsko mladinsko pustolovščino. Nek izseček iz filma (za vse praktične namene trejler) je tudi že na razpolago. Jaz sem ob ogledu dobil tak narnijski vajb, če sem iskren, kar morda ni najbolj spodbudno, ampak če nič drugega, bo to naša Narnija! Ne morem prek sebe — v oči mi je padlo tudi, da so filmarji, ki bodo reformirali slovenski fantazijski film, kot svoje najljubše fantazijske like našteli generična bitja kot so zmaj, volkodlak in čupakabra. Ampak ajde, za take stvari ne bom zapenjal. Pozdravljam trud in srčno upam, da zadeva uspe.

Leave a Reply

