5. sezone Igre prestolov …

… ne bom … Česa ne bom? Tega, kar sem počel s prvimi štirimi. Verjetno bo najbolj prav, če rečem, da je ne bom obnavljal. Zakaj? Nobenega posebnega razloga nimam, pa tudi … Vse do danes sem jo dejansko nameraval — do danes, ko sem videl prve štiri dele (ki so se po volji nekoga z dostopom (očitno) znašli na internetu) in ugotovil, da sta me tako pisarjenje, kot Igra prestolov, (vsaj) malo minila. Mogoče so bili štirje deli v šusu overdose.

To je bila daljša verzija. Krajša (in bolj to the point) pa je, da se mi ta trenutek in do preklica enostavno ne da (kljub temu, da sem se že samo na tem blogu kar nekajkrat pridušal, da bom — da se mi bo dalo). Sori.

3 comments
  1. Edi said:

    Škoda. Rad sem prebral vse kar si napisal o posamezni epizodi. Res pa je, da ogled teh prvih štirih delov pete sezone res preveč. Človek sploh ne ve več kaj gleda. Vedno manj je podobno Pesmi ledu in ognja.

    Hvala za vse tvoje obnove do pete sezone. Upam, da si premisliš in da te beremo še naprej.

    lp

  2. pepsi, madona, to je pa kar udarec😦. no upam,da si premisliš

Leave a Reply

