Igra prestolov – Nihče

S svojim konstantnim nezadovoljstvom in (pre?)visokimi pričakovanji najbrž postajam nemogoč. Vem, kako tečno je brati (in kaj šele poslušati) človeka, ki zgolj in samo kritizira. Domišljam si, da sem sam še vedno dovolj uravnotežen in argumentiran, pa vendar. Zmanjkuje mi manevrskega prostora, nemara pa drži tudi, da zadnje čase (pre?)pogosto zahajam na westeros.org. Namreč. Spet je tu epizoda, ki ne ponudi ničesar posebnega. Zalotil sem se, da vselej rečem: “Ni panike. Bo pa naslednjih n epizod boljših.” Počasi postaja panika. Šesta sezona zaenkrat ne premaga niti druge, ki je v mojih očeh trenutno najslabša — in preostajata zgolj še dve epizodi. Spet. Ni vse slabo. Večina stvari ni slabih. Samo … Kaj pa vem. Vse je nekam zvodenelo, navadno in v enem zelo nenavdihnjenem kalupu. Po moje sem že rekel. To, da je serija zdaj že prek robov, ki so jih začrtale knjige, ne bi smel biti izgovor. Dogaja se, da berem teorije in predvidevanja gledalcev in bralcev, bolj dodelana in zanimiva od dejanskih razpletov, ki jih teden kasneje ponudi serija. To pač ne more biti okej. Pa to pravim kot človek, ki je (še vedno) kar velik (po srcu in stasu!) fan Igre prestolov — tako knjige kot serije.

Katapult
Delno je tole še puf iz prejšnjega tedna, ko sem rahlo zamočil. Kako je že šlo? Jaime, njegova osem tisoč glava vojska in Bronn so prijezdili pred Rečnjavo, oblegano od Freyev, ki obleganje obvladajo približno tako dobro, kot obvladajo organizacijo porok. Odnosno, da ne bom krivičen; so obvladali približno tako dobro, kot obvladajo organizacijo porok. Prejšnji teden jih je potem v roke vzel Bronn in jih podkrepil s teorijo kopanja obrambnih jarkov. Sicer pa dizestr. Nezastražen tabor (Jaimeja in njegovih Freyi sploh niso bili opazili), nobenih pravkar omenjenih jarkov in za piko na i farsa z grožnjami z Edmuretovo smrtjo. Drugače pa zelo po knjigi. Od klofute, do pogovora s Črno ribo (spet en stric, ki se je vrnil), manjkala mi je mogoče zgolj Genna Frey Lannister, ki je še bolj kul kot njen brat Tywin. Ampak je niti nisem pričakoval. Sploh ne vem, če v TV kanonu obstaja. Toliko. V bistvu prejšnji teden niste bili baš prikrajšani, lol.

Ta teden se nam pridružita še Brienne in Pod in Bronnov vpliv je več kot evidenten. Če so Freyi prejšnji teden spregledali osem tisoč mož, Lannisterji to pot niso niti dveh (odnosno enega in ene jako visoke ženske). Pod se parkira pred šotorom in počaka skupaj z Bronnom. Ponovno snidenje Tyrionovih dveh najbližjih sodelavcev gre bolj ali manj po pričakovanjih. En tak v izico prizorčič, brez škode (pa tudi neke hude koristi) za splošnost. Plus točka za opomin, da Podrick ni kr en oproda, temveč človek mit — sploh, kar zadeva prijateljice noči v (vsaj) enem bordelu Kraljevega pristanka.

Bri in Jaime imata še zmeraj kul odnos in nič kaj skrhan — sploh s tem, da sta se znašla na nasprotnih polih vojne, v obziru. Celo meč ji pusti obdržati. Skoraj romantično, ampak Cersei je le Cersei. Bližje domu in te reči. Črna riba je blazno hiter bralec. Sansino pismo, ki mu ga dostavi Brienne, prebere v — štopal sem — šestih sekundah. Oziroma saj verjetno ga zgolj preleti, ampak glede na njegovo sentimentalnost, ki sledi, bi človek mislil, da si ga bo želel prebrati v celoti. Brezvezna opazka. Brynden se ne pusti prepričati. On brani svoj dom, tako kot Sansa svojega. Če bi bil lahko na dveh mestih hkrati, verjamem, da bi bil. Logično. Še vedno imam v spominu, kako je imel Edmure v tretji sezoni pomisleke glede predaje Harrendvora hiši Frey (tista inicialna pogajanja o globi za prekršitev pogodbe) in kako ga Robb zavrne, češ da se ipak borijo za Sever in da Harrendvor ni na Severu, vsled česar ni panike. Kakšen argument je to?! Cel svet se kljub vsemu ne vrti zgolj okrog Severa in Starkov in očitno je bila za dognanje tega nujna prav Rdeča svatba.

vlcsnap-2016-06-13-23h06m58s967

Jaime si (ker si pač lahko) zrihta avdienco z zakonitim gospodom Rečnjave. Tu ne morem mimo genialnega igralskega performansa obeh akterjev — Igra prestolov je na tej fronti močna kot vselej, dasiravno o tem ne pišem več tako pogosto. Jaime preide od dobrega policaja do slabega in strašnega precej brzinsko in tako, da (sicer melanholičnega in vdanega v usodo) Catelyninega brata kar malo vrže iz tira. Zanimivo, da je ključna prav omemba njegove (še vedno) žene Roslin in njegovega sina. Edmure je najbrž ena redkih rib, ki se navežejo na svojo vabo. Mislim figurativno navežejo. Dobesedno se jih itak večina. Kri kljub vsemu ni voda. Naj si bo še tako izsiljena. Pa tudi Jaimejeva grožnja s katapultom izpade jako prepričljivo.

Edmure branilce Rečnjave — s Črno ribo na čelu — spravi v nezavidljiv položaj. Če se boriš zato, da bi hiša Tully ohranila svoje posestvo in ti na vrata potrka zakoniti dedič hiše Tully … Nimaš izbire, četudi veš, da gre za past. Če bi mu odrekli vstop, bi efektivno povozili svoj namen, pa naj Črna riba pravi kar hoče. Zdaj. Brynden Tully še pomaga pobegniti Brienne in Podu in nato umre v boju. Gledalcu nevidno in neslišno. Če je celo po Brienninem priznanju, da je lastnoročno usmrtila Stannisa, še kdo upal, da je možakar nekje živ in zdrav — ker kao da serija smrt vselej pokaže — zdaj ni nobenega dvoma več (mimogrede; jutri je prva obletnica njegove smrti; tole je najgenialnejši poklon, kar sem jih našel). Takole, na prvo žogo sem razmišljal, zakaj mora Brienne sploh pobegniti. Jaime bi jo brez problema spustil in poslal na Sever. Ampak ni nujno. Ko vojaki enkrat preplavijo grad, se lahko zgodi karkoli in prav mogoče bi prišlo do spopada med Bri in Lannisterji. Kar je z njenega stališča — glede na to, da ima dolžnost do Sanse — dokaj nepotreben zaplet. Predstavljam, da je to to. Da je to ta razlog. Za (jako počaaaaasno) pot po vodi.

Sodba z dvobojem
Kraljevi pristanek mi to pot začuda ni odveč kot zadnje čase večkrat. Jaz sem celo sezono samo čakal, da se Čehova puška, ki sliši na ime Gregor, enkrat sproži in pobije vse od a do ž. Od verskih fanatikov do Malega sveta, ki je te dni zelo anti-Cersei. In zdaj izvem, da je Čehova puška razorožena. Kar nobel preobrat, pravzaprav, ki ga nisem pričakoval. Pa tudi nenavaden. Predstavljam si, da ga je poforsiral Visoki vrabec. Ali eventualno Margaery, ampak pri sodbi z dvobojem svojo usodo prepustiš bogovom, kar bi vernikom moralo biti všeč. Prej bi mislil, da bodo ukinili vse druge načine sodbe. Okej, saj Tommen argumentira, češ da je ta praksa barbarska in potuha skorumpiranim plemičem, ki si lahko nabavijo zastopnika (oziroma imajo boljšo opremo). Ampak ne vem, če kupim. Mislim. Zaključek, ki ga vlečem, je, da vera Visokega septnika ni tako brezmejna, kot nam je bil dajal vedeti. Njegova vera seže natanko do Qyburnove pošasti — ki precej brutalno razmesari enega izmed Lancelovih mož. Trejler je namigoval na malo večji spopad, hehe, ampak bom preživel.

vlcsnap-2016-06-13-23h11m45s235

Kakšne govorice? Kaj je raziskoval Qyburn? Okej. Govorice. Ampak katere? To so tista prava vprašanja, ki jih odpira Nihče. Zaenkrat nimam nič oprijemljivega. Internet špekulira na pune hamre in najglasneje odmeva ognjíca. Da naj bi bila nekje pod Baelorjevo septo spravljena skrivna zaloga ognjíce Norega kralja in da je to Qyburn zdaj našel. Temu v prid gre tudi Branova vizija, ne vem pa, zakaj potrebujejo skrivne zaloge. Kraljevi pristanek ima (odnosno ga je imel v drugi sezoni) svoj ceh alkimistov in ne vem zakaj Cersei ognjíce preprosto ne naroči. Ne predstavljam si, da imajo piromanti kakšno posebno gužvo. Rekel bi, da to priča o tem, kako zelo brez moči in posledično ljudi je kraljica mati ta trenutek. Ima Qyburna in ima Goro. Konec. Vsekakor se veselim letošnjega epiloga. Vsa ta kalvarija je morala voditi nekam. Oziroma vsaj upam.

Morska voda vse pozdrav’
V uvodu sem ciljal na ta del. Kar se mene tiče, so bile teorije, prejšnji teden, daleč pred tem, kar je danes dostavila epizoda, ki je šla gladko po principu Ockhamove britve (same fine izraze imam danes, haha — še rdečo sled nekam stisnem, in deus ex machino, pa sem zmagal). Izbrali so najbolj navadno opcijo in ne samo to — uspeli so jo prikazati totalno absurdno (kar je v bistvu uspeh samo po sebi). Od brutalnega in večkratnega štiha, zadnjič, do skoka v umazano pristaniško vodo … Do razodetja, da je gospa Crane v bistvu zelo kompetentna kirurginja, ki je izkušnje nabirala kot odpiralka in zapiralka svojih bivših tipov … Da o Sirotici in njenih neobstoječih motivih niti ne začenjam. Nič ne štima. Miselni proces scenaristov? Potrebujemo en nadprepadovisec. -Storjeno, bo Sirotica zabodla Aryo. -Začetek nove epizode; okej, zdaj pa potrebujemo Aryo živo. -Storjeno, jo bo gospa Crane zašila. In dasiravno ta karikatura ne more biti prav daleč od resnice, je nekdo na neki točki dal komando, kako močno, recimo, naj Sirotica poškoduje Aryo. Zakaj so tako predimenzionirali? Morda dlakocepim, ampak na ta račun je bilo danes vse zelo, zelo privlečeno za lase.

Razen tega pa berem komentarje in kritike, da sta bili ti dve leti v Braavosu, glede na razplet, stran vržen čas. S tem pa moram reči, da se ne strinjam. Kar se mene tiče, je bil to čas, v katerem se je Arya iskala in našla (namesto popolnoma izgubila). In naučila določenih veščin. Če je v Braavos vstopila kot še dokaj nebogljen otrok, ga zapušča (če ga zapušča) kot a force to be reckoned with. To je nekaj vredno. Ne vem, če je vredno dveh let bolj kot ne filler materiala, je pa nekaj.

Nisem prepričan, ali razumem konec. Zakaj, na podlagi česa da Jaqen Aryi žegen, da zdaj pa je nihče? Ali je bil res vse skupaj zgolj nekakšen fizičen test kdo je boljši; Arya ali Sirotica? Namreč jaz sem bil ves čas pod vtisom, da je Aryin problem bolj spiritualne narave in da je tudi njen trening usmerjen v to smer. Drugi nauk, ki mi pade na misel, je, da nihče ne more biti zares nihče. Da je to ta poanta. Tretja ideja? Tempelj mi deluje dokaj prazen. Jaqen mogoče oceni, da Arya kljub vsemu ni povsem zašuštrana in da jo raje obdrži kot išče nov podmladek. Kaj pa vem. Tega prepuščanja zaključkov gledalčevi interpretaciji je v tej sezoni veliko in po mojem mnenju preveč.

Škratja radost
Lepo je videti napolnjen Meereen. Če sem se na začetku sezone spraševal, zakaj ni ljudi, je zdaj odgovor na dlani. Čeprav ni bilo neke očitne vojne, je vladala nekakšna napetost. Kadarkoli si bil lahko ubit. Zato narod ni zapuščal domov. Zdaj pa ni panike. Visoka svečenica Kinvara je držala besedo in ulice so zdaj polne najprej ljudi, potem R’hllorjevih privržencev in na koncu Daenerysinih privržencev. Ob čemer velja, da so razlike med (temi) tremi množicami vse manjše. Varys se poslovi. Lepo. Pluje za Zahodnje. Lepo, še enkrat. Vseeno pa hecno naključje, da Gospodarji napadejo nedolgo po njegovem odhodu. Kljub sumom, zaenkrat ostajam samo pri naključju.

Spet smo deležni ene seanse vicev s Tyrionom. Slabo. To je pa takoooo slabo. Predstavljam si, da do neke mere celo namerno, ampak ne morem. Prebaviti. Enkrat je bilo preveč. Za dvakrat nimam besede. Kaj pravzaprav imamo? Imamo en vic o Starkih, Lannisterjih in Martellih, za katerega prisežem, da sem ga že slišal, samo da je bil Stark Gorenc. Lannister pa verjetno Dolenc, glede na to, da Tyrion konstantno žlampa vino, sumljivo cvičkaste barve in da sanjari o svojem vinogradu in Škratji radosti kot svoji znamki vina. Potem imamo Missandeijin prevajalski štos in Sivega črva, ki se, če prav razumem, pošali, da ne pozna nobenega vica, ampak se potem pokensla, češ da je vojak in da vojaki poznajo čuda vicev. Jaz priznam, da sem mu brezpogojno verjel, ko se je delal, da ne ve, kaj so to vici. Za trenutek nisem podvomil.

Dany razreši situacijo. No. Resnici na ljubo vse skupaj izpade precej antiklimatično. Neki katapulti (precej veličasten kader, mimogrede), nobenega zaresnega boja … Prisežem, da ima ta epizoda več dogajanja izven kadrov kot znotraj. Bryndenova smrt, Aryin spopad s Sirotico, tole … Tumač.

vlcsnap-2016-06-13-23h09m03s176

Bratovščina brez piščancev
Morda moj najljubši del epizode. Ponovno srečanje z gospodom Bericom in Thorosom je na tej točki bolj smiselno kot vpeljava Kamnosrčne in vesel sem, da sem se prejšnji teden motil. Da je Bratovščina v osnovi še vedno skulirana in za pravo stvar. In vesel sem tudi, da se dokaj hitro poštekajo s Psom in da od tod naprej verjetno (upam) potujejo skupaj. Prerekanje o tem, koliko jih lahko kdo usmrti, je sicer otročje, pa tudi piščanec je bolj kot ne zgolj ena kost za nas, fane, ampak sprejmem. V danem kontekstu po moje deluje. In glede na dane akterje tudi.

Izrazil sem željo, da potujejo skupaj. Imajo kam iti. Izkaže se, da gospod Beric ve za Bele hodce in da bo pomagal. Najbrž je imel Thoros kakšno konzultacijo z ognjem, da je s temi stvarmi seznanjen. Bratovščina brez bander gre na Sever, Brienne gre tja, Mezinček je v pripravljenosti, ogromno jih je že tam. A rečemo zimiški vozel? Takale množična selitev v en kraj že kar konkretno diši po koncu.

Še trejler! Spopad pankrtov!

15 comments
  1. Lord Parramandas said:

    Zdravo, tu ponovno Lord Parramandas iz Watchers on the Wall. Nekaj minut pred objavo tega članka sem objavil komentar na review “Zlomljeni mož”, ki so precej zadevale tvoj prvi odstavek tega članka. Da, opažam da tvoji članki niso več tisto, kar so bili. Ne dobivam občutka, da sploh še uživaš v seriji. Čeprav iskreno povedano, westeros org zna zares zagreniti gledanje serije. Tudi jaz sem nekaj časa redno obiskoval to stran a prejšnje leto je šlo glede žalitev vse čez mejo. To, kar si napisal glede teorij gledalcev je rezultat pretiranega “overspeculating”, ki v določenih primerih ni ravno priporočeno. A serija je s to sezono vstopila v stopnjo “resolucije” in zgodba se mora razplesti, ne pa še dodatno zaplesti. “The twists are done. The knots have to be untangled and loose ends tied up.”

    Kot sem napisal v komentarju v “Zlomljenem možu” je pri meni ravno obratno. Ta sezona mi je precej bolj vznemirljiva kot katera koli do zdaj. Seveda k temu pripomorejo še redni obiski Watchers on the Wall, kjer v večini primerov vlada pozitivno vzdušje. Poleg tega pa sem popolnoma odmislil knjige (ki so se mi med obiski westeros org malce zamerile) in serijo gledam v popolnoma samostojni luči in ne več kot “adaptation”.

    Če te slučajno zanimajo moji review-ji, jih lahko najdeš proti dnu komentarjev v članku “book readers recap” na Watchers on the Wall.

    Lep pozdrav

  2. anonimnež said:

    Hmm, se kar strinjam, verjetno najšibkejša epizoda te sezone, s tem da 6. in 7. sta mi bili okej.

    Tole z Aryjo je bilo lame as fvck…. tudi sam sem pričakoval nekaj bolj spiritualnega. Tale zaključek ni odtehtal dveh sezon fillerja, res ne. Mereen me pa tokrat celo ni zmotil; si predstavljam, da Tyrion in co. ipak nimajo več kot toliko produktivnega za počet, kot malo se bondat in čakat… ne vem. Bitko v Mereenu bomo pa baje videli naslednjo epizodo, skupaj s spopadom pankrtov.

  3. Pepi said:

    Aha, vidim da si še tu komentiral. Bom potlej kr samo semle oddal svoj odgovor.

    Najprej tenks za kritiko! Cenm konstruktivnost. Neki stvari, k jih izpostavljaš, sm naslovil v današnjem postu (kar zdej vidš, haha), dejansko še preden sm prebral tvoj komentar. Tko da če nč druzga … Se zavedam situacije. Ne vem pa, če sm prpravljen (in če bi blo to sploh prov) kakorkol ugirat. Ta blog sm začel kot en tak outlet za mnenja o stvareh, k so mi trenutno zanimive. In kle ga držim še zdej, je pa res, da sm v teh petih, šestih letih tud js mal spremenu poglede in nazore in evo. Postal sem star in siten. Moram pa kot disclaimer in for the record vseen povedat, da v seriji še zdej uživam (ipak sem zasvojen) in da je moje lovljenje pik, k ga je zadnje čase precej in za katerga si predstavljam, da (tud) doprinaša k negativnemu vtisu, notr izključno zato, ker rad razpravljam o detajlih, zanima me thought process za določitvami … In ne zato, ker bi se v samo pisanje spustu z nekim samouničevalskim namenom disat serijo, k mi je všeč.

    Vidš, ta overspeculating je meni osebno del čara, si ne morem kaj. Priporočljivo al ne. In … js ne uspem presekat vezi med knjigo in serijo. Pač, ne gre, je pa res, da večina mojih kritik sploh ne leti na razlike med verzijama. Motjo me stvari, k ne špilajo, simple as that, je pa (spet) res, da se potem pogosto zatečem h knjigam in kako je tm narjen.

    Sm že trianguliral tvoj zadnji zapis na WotW, hehe, in z veseljem preberem! Sm prnesu še link, če bo še koga zanimal.
    http://watchersonthewall.com/game-thrones-season-6-episode-8-no-one-recap/#comment-642669

  4. Hja, meni spet čisto soliden del, dočim seveda ne gre mimo nekaterih manj prepričljivih elementov.

    Meereen je v pizdi. Tyriona je škoda v tej sezoni. Imel je dovolj minut, a nič konkretnega. Teli vici … dost mimo no. Daenerys … ne vem no, meni izpade kar hecno vse skupaj. Ne kupim. Kam gre Varys? Mislim, da se bomo srečali z zadnjo knjigo.

    Riverrun solidno. Brienne in Jamie zelo dobro, Bronn in Podrick takisto. Žmoht in to mi je všeč. Edmure in Jamie tudi ok, le tisto kvantanje o ljubezni do Cersei mi malo preseda. Knjižni Jamie mi je bližje, sorry about that. Rečnjava pade. Kar tako, na en dva tri. Škoda. Brynden se mi je dopadel. Bolje, da bi šel na Sever.

    Kings landing tokrat dobro ali celo zelo dobro. Kapo dol igralki, ki upodablja Cersei. Prepričljivo do amena. Govorica? Jasno, wildfire. Branove vizije se kanijo uresničiti.

    Brotherhood, fantastično. Hecno, ampak vsebinsko primerno in ja, se strinjam, boljše izpade takole kot pa z Lady Stoneheart. Beric in Thoros se mi dopadeta, Pes pa itak. Ta del mi je bil res všeč.

    Arya? Za lase pritegnjeno, ampak končni odgovor mi je bil všeč. Tole obeta! Čeprav ja … Dve leti Daredevil vs. Stick pol pa hvala in adijo. Malček hecno, priznam.

    Kar se tiče hypa in raznoraznih teorij. Letos je res noro na tem področju. Ampak meni je to všeč. Evo uro, jaz pa berem in brskam o teorijah, idejah itd. To paše, pokaži mi serijo, ki je tega zmožna. Skratka, kaj se dogaja? Kings landing bo očitno gorel. Mislim, da Kevan, Pycelle (ok, tle so knjige) in Tommen ne bodo preživeli. Kako? Morda res ogenj, morda kar Robert Strong. Bomo videli. Ostalo? Pes bo z Brotherhoodom redčil Freye in tu vidim neko vzporednico z Kamnosrčno. Tud ok. Kaj bo z Aryo? Daenerys očitno v tej sezoni še ne gre čez morje. Ima še dovolj dela pred domačim pragom.

    Trailer za naslednji del obeta. Povej, kolega Pepi, bo Jon razbil Ramsaya? Jaz ne vidim druge. Zakaj bi ga sicer oživeli? Nima smisla, da me tole črviči, je tako?

  5. Pepi said:

    Anonimnež, ja, tud js sem slišal, da bo bitka za Meereen potekala vzporedno s tisto med pankrtoma. Trejler tega sicer ne kaže, tko da sm mogoč mal skeptičen, ampak po drugi strani pa epizode kot Črna voda, ki se koncentrira zgolj in samo na eno bitko, ni bilo že vse od konca tretje sezone — in obe taki epizodi je režiral Neil Marshall, ki ga letos ni. Bomo vidl. Js sm dobul občutek, da je Dany zdej kr mal razbila obleganje.

    Pauc, Varys gre po moje na konec pete knjige, hehe, se strinjam. Al pa v Dornijo. Podatek imam, da sta bila Trnova kraljica in on oba videna na dornijski lokaciji, skupaj z Ellario.

    Ja. Jaime je v seriji precej drugačen. Do svojega knjižnega jaza mu fali nekaj informacij, pa zdaj niti ne vem točno, ali jih bo sploh prejel. Zaenkrat ne kaže.

    Lena Headey je res izvrstna, tu lahko samo prikimam. Moram priznati, da sem vse bolj na Cerseijini strani, haha. En profesor na faksu je pravil, da ga ni problema, ki ga ne bi mogel rešiti en malo večji meteor. Ali pa bomba iz ognjíce. Bolj humani načini Kraljevega pristanka ne spasijo več.

    Pri Bratovščini se mi res dopade, kako jih srečamo. Nekaj delajo in potem pride Pes in jih vpraša: “Kaj delate?” Čist nekak mundano in tko, da človk res že takoj na prvo žogo dobi občutek, da se ni baš velik spremenil in da je to še zmer Dobra stara Bratovščina brez bander. Posrečeno sto na uro.

    Daredevil je bil odličen, hehe, pri Aryi pa tole mal izzveni. Stvar bi moral narest mal bl dinamično in ne ponavljajočo, pa bi jo mogoče spasil, čeprav neke hude premise itak ni blo. Arya je v Braavosu in trenira. Dve sezoni.

    Definitivno se strinjam. Razne debate in teorije so pol zabave in definitivno je (trenutno) ni serije, v katero bi bil pripravljen investirati toliko časa in veselja (še po ogledu epizode — pustimo to, da ob ponedeljkih vstajam abnormalno zgodaj, da lahko relevantno epizodo pogledam že pred šihtom, haha), kot v Igro prestolov. Po moje si kar zadel. Jaz sem bral ene špekulacije, da se bo Arya do konca sezone prestavila v Zahodnje in tud ona poskrbela za nekaj štale v Porečnih deželah, dočim Bratovščina pa mogoče niti ne. Po moje je niti ne bomo več vidl zlo velik. Naslednji teden sploh ne, mogoče v finalu. Na brzino.

    Js stavim na Jona. Ramsay je bil vs čs slikan tok neuničljivo z enim razlogom in to je, da bo na konc dneva (zdej bo konc dneva) karseda enakovreden antipod za Jona. Kar mi samo po sebi ni tolk všeč, ker so za ta namen razšravfal tud Stannisa, ampak ja. Po moje se obeta špektakel in po moje je to eden redkih martinovskih momentov, ki se ne bo sprevrgel v twist z zlikovci na zmagovalni strani.

  6. Dejmo mal nahajpat naslednji del, ki ga, mimogrede, pričakujem tako močno kot sem rojstvo svojih otrok. Menim, da bo najboljša epizoda, like ever! Ne, resno, trailer obeta.

    Teorije, spoilerji. Malo sem gledal. Nekje kroži slika odrtega dečka v ognjenih zubljih. Pravijo, da je Rickon. Možno? Zakaj ne, ampak želodci tega ne bodo prenesli. Pepi, ti imaš po navadi več insajderskih informacij, kaj se šušlja in govori?

  7. Pepi said:

    Jes! Se strinjam! Dejmo nahajpat naslednji del! Js se tud veselim in moram priznat, da sem podlegu in kr konkretno zaplužu v spoilerje — k so al pa niso legitimni, ampak ljudje na internetu pravjo, da je človk, k jih je postu, ful kredibiln. Kle si lahko prebereš mal bulletpointov, če te res zanima (sam ti to odsvetujem, hehe): https://www.reddit.com/r/freefolk/comments/4o8bep/the_botb_leaked_battle_description_rewritten_and/

    Js sm slišu (pa ne v teh spoilerjih, že konkretno prej — se mi zdi, da je omenu nekdo od ustvarjalcev), da so na gorečih Andrejevih križih, k jih vidmo v trejlerju, ljudje k jih poznamo; predstavljam si, da kak Rickon, Stannis (pač truplo, k so ga najdl), mogoče Osha, Roose (če ju Ramsay ni pofutral psom), kakšen severnjaški gospodež (mogoče clo Glover? — sam zato, ker ni Jona in ostalih kr takoj predal Ramsayu) … Kej tazga.

  8. Hm. Ja okej, torej Rickon res umre. Na Ramsayev način. Ne vem kaj naj si mislim. Sicer mi je v tem trenutku najbolj pomembno, da Jon zmaga. Kakorkoli se to sliši. Nekje berem, da ga bo Sever, tisto kar bo ostalo od Severa, postavil za kralja. Kar bi bil zanimiv krog v njegovem življenju. Belih hodcev verjetno ne bo na to zabavo, so teorije iz trailerja, da pridejo na koncu, tist pogled od Torrmunda naj bi to nakazoval, ampak močnmo dvomim. Tudi to nekje berem, da naj bi Mel dovolila Jonu, da jo zakolje in se pred bitko prelevi v Azor Ahaia. Tud bi bila lepa. Skratka, dajmo, dajmo!😀

    • No, 1) se je izkazal za napačnega (ostalih sicer nisem prebral oz. sem ujel le nekaj prebliskov)

  9. Pepi said:

    Haha, lepa. Gandalfinger je po moje kr usujen, ja, dočim do spojlerjev za 10. epizodo sm pa vseen mal skeptičn (pa mogoče tud mal razočaran, če se izkažejo za resnične — pač, “pobijmo vse”). A pol bo v 7. sezoni 5 ljudi, al kaj?😀

  10. Pepi said:

    Haha, že delam! Včer nism mogu.😀

    • Andreja said:

      Še dobr! Težko čakam tvoje pisanje po včerajšnji čustveni travmi.🙂

Leave a Reply

