Igra prestolov – Zimski vetrovi

No. Tako. Pa smo pri finalu šeste sezone. Pri šestdeseti epizodi Igre prestolov — ki sliši na ime Zimski vetrovi. Tako kot še nedokončana šesta knjiga Martinove Pesmi ledu in ognja. Epizoda je dolga, na trenutke nerodna, nekoherentna in nesmiselna, a veličastna ne glede. Približno kot tale gosenica metulj iz Kraljestva žuželk — v najboljšem pomenu besed(e), da se razumemo.

Kraljevi pristanek
S temle koncem tokratne epizode sem jako kontent. Da povem, zakaj. V tretji knjigi se zgodi Rdeča svatba. V tretji sezoni tudi, a knjižna verzija je še tolikanj boljša. Ključna razlika je v tem, da jo tam spremljamo iz Catelyninega zornega kota, kar nam omogoči dostop do stopnjujočega se občutka nelagodja. Zanič glasba (ker so vsi glasbeniki v bistvu vojaki), zanič hrana, ljudje v oklepih … Podobno atmosfero (z odliko) emulira tudi celotna sekvenca v Kraljevem pristanku — in kar se mene tiče, se tudi v tem slučaju vse začne pri glasbi. Uporaba (za to serijo totalno atipične) klavirske spremljave med zbiranjem ljudi se izkaže za genialno potezo. Sama po sebi deluje mirno in prijazno, v kombinaciji z drugimi nenavadnostmi pa gledalca — vsaj mene je — zelo učinkovito spravi na trnje. Z nenavadnostmi mislim (vsaj) sledeča vprašanja. Zakaj se Cersei tako obira? Zakaj Gora zapira prehod svojemu kralju? Zakaj je toliko enih otrok? Nakar se ta vprašanja stopnjujejo v; okej, sojenje zdaj že poteka, zakaj Cersei še vedno ni? Zakaj je kraljica mati oblečena v Tywina? Kam ptičice peljejo moistra in Lancela? Vsi ti prizori so tako mojstrsko prepleteni, da je človek težko kaj manj kot navdušen.

Odgovor na vsa vprašanja se glasi: “Ker ogenj,” kot je bil Bran pravilno predvidel že v šesti epizodi. Cersei je nova inkarnacija Norega kralja, dasiravno so jo skozi sezono slikali kot dokaj krotko (za njene standarde). Kaplja čez rob je bila prepoved sodbe z dvobojem, si predstavljam. Do tam bi lahko pomagal tudi ser Gora.

Zimski vetrovi so vsaj na dveh mestih krivi ne najbolj upravičene priredbe prizorov iz knjig. Čim več sovpadanja z izvirnikom — to pozdravljam — ampak tu gre (odnosno bi moralo iti) za nekakšno igro vložka in izkupička. Če hočeš žeti, moraš najprej sejati in tako naprej … Skratka. Govorim o prizoru z velikom moistrom, Qyburnom in ptičicami. V bistvu gre za skorajda verbatim adaptacijo prizora iz knjige — le, da je tam umeščen precej bolj smiselno, kot tule, in z drugimi akterji. Saj deluje, da ne bo pomote, ampak ni tako dobro izkoriščen. Oziroma … Ha. Pravkar ga gledam še enkrat in mogoče pa vseeno je dobro izkoriščen. Samo pač drugače. Predvsem doprinese k izgradnji suspenza in nenazadnje k epilogu rivalstva dveh moistrov. Mja. Okej. Naj bo. S tem po moje lahko živim. Pomaga, da je prizorčič prima posnet in da Qyburn dostavi svoj kos dialoga — takisto prima. Upam, da je gospod Julian Glover zadovoljen s Pycellovo smrtjo.

vlcsnap-2016-06-27-23h02m37s140

Lorasova sodba je lepo izpeljana. Zaprepadenost gospoda Tyrella, ko se njegov (v seriji) edinec in dedič odreče svojemu imenu … Mislim, tako je. Mace Tyrell je po duši razmeroma preprost veseljak, sicer pa žrtev svojega priviligiranega okolja in na nek (žalosten) način ga je žalostno videti tako poraženega. Sploh s tem, kar pride, v obziru. Je pa zato toliko bolj v kontroli Margaery, ki vsaj navidez igra skupaj z Visokim vrabcem. Še vedno nisem povsem prepričan, kje je meja med njeno igro in recimo temu pripadnostjo Veri (in znabiti tudi nikdar ne bom), a očitno naj Loras (po planu) ne bi bil označen s sedem krako zvezdo. Še večji odpor do Visokega vrabca pokaže, ko enkrat vklopi svoj šesti čut. Da nekaj ne štima. Tu se spet pokaže to, kar sem tekom sezone enkrat ali dvakrat že omenil. Visoki vrabec ni igralec, kakršna je Cersei. On je preprosto nekdo, na katerega Cersei ni bila pripravljena. Pika. Njegova prednost se tu začne in konča in kot vsem se mu niti pod razno ne sanja, kaj kraljica mati planira.

vlcsnap-2016-06-27-23h04m46s953

In to ugonobi njega in to ugonobi vse, katerim prepove izhod iz septe. Torej vse. Moram reči, da sem presenečen nad globino Cerseine mržnje do vseh, ki jo obdajajo. V zrak vrže tudi familijo, s Kevanom na čelu — s Kevanom, ki ji ultimativno ni želel nič slabega. Spet žlahtomor. In to večkratni. In ja. Najbrž se mi ni treba ponavljati, kako oh in sploh hud greh je žlahtomor. To v tem slučaju najbrž niti ni tako pomembno. Vsled magnitude dogodka in to. Največja čistka igralske zasedbe v zgodovini Igre prestolov. A je možno, da je kdo še živ? Če ja, jaz stavim na Lorasa. V knjigah ravnokar okreva od hudih opeklin in tu vidim vzporednico (z aktualnimi dogodki), ampak kaj vem. Ne predstavljam si, da je možakar kakorkoli pomemben za širšo sliko.

vlcsnap-2016-06-27-23h10m49s386

Kaj Gora stori s septnico Unello? Odnosno kaj stori njej? Po moje … Ne. Ne predstavljam si. Pa tudi kriki se začno še preden se je sploh dotakne. Clegane mi enostavno ne deluje strokovnjak za počasno mučenje. On te pač ubije. Za dolgotrajnejše procese je bolj Qyburn. Ampak razumem. Psihološki efekt. Poleg tisočih brezimnežev, nam v Kraljevem pristanku ostane samo še ena. Smrt. Morilec; Tommen. Kraj; Kraljevi pristanek. Način; kraljevi pristanek … Jaz zagovarjam idejo, da ga ni problema, ki bi ga bilo smiselno reševati s samomorom — še toliko manj, če si mlad človek. Ampak. Hudiča. Če se motim in če tak problem res obstaja … Potem je to to. Cersei ostane dokaj hladna — sploh s tem, da je bil Tommen njen zadnji otrok, v obziru. Jaz mislim, da je ona že vsaj dve sezoni bolj ali manj sprijaznjena s prerokbo (od Myrcelline smrti pa sploh).

Mesna pita s pomFreyem
Pri Freyevih praznujejo. Bronn peca, medtem ko se Jaime zaplete v pogovor z gospodom patriarhom osebno. Če ne bi še enkrat gledal, ne bi opazil, a že v tej sekvenci je moč videti Aryo — in sicer kot eno izmed točajk. Kar mi je všeč. No, kakorkoli; pogovor med kraljemorcema. Izvemo, da je Edmure Tully vnovič ujetnik v Dvojčkih (in da ga Freyi ne usmrtijo zgolj vsled svoje želje po ohranitvi lastnega dobrega imena, lol!). Kaj to pomeni? To pomeni, da Jaime ni držal besede? Ribaku je bil namreč obljubil apartma na Livarski skali (ali v Lanniški luki — ne spominjam se najbolje). Mislil sem, da so Prisegolomčevi dnevi prelamljanja priseg zdaj za njim, a očitno ne. Odnosno dopuščam, da je Edmure zadnjič preveč in predolgo jezikal — in da je zato zdaj izvisel. Freyi so zavezniki, ki jih nočeš in Jaime kaj kmalu izgubi potrpljenje. Zanimivo (ali pa tudi ne). Tudi Roose Bolton ni baš užival, ko mu je bil gospod Frey pripovedoval malodane isto stvar. Mogoče je hec v zgodbi, ne v pripovedovalcu. Kar je vzpodbudna novica.

Pite iz Freyev so mi verjetno najljubši del pete knjige in razlog, zakaj so Manderlyjevi eni izmed mojih najljubših ljudi v Pesmi ledu in ognja. Ampak. Nekoliko višje sem govoril o — vsled manka boljše besede — epskih dogodkih v knjigah, ki jih želijo ustvarjalci serije na vsak način vtakniti tudi v televizijo. Saj jih razumem, ampak če ni primernih nastavkov, potem ne gre in če sem se pri Pycellu na koncu popravil in zbrisal črno piko, je tu ne morem. Gladko najbolj posiljen del Zimskih vetrov. Razumem tudi, da je Aryina zgodba krvavo potrebovala nek payoff, pa tudi pričakoval sem, da bo punca slej ko prej končala v Zahodnjem (celo Porečne dežele bi uganil), a ne na ta način. To, da smo Aryo nazadnje videli v Braavosu, me niti ne moti. Nakazano je bilo, da planira v Zahodnje. Recimo, da je to dovolj. Moti me, da celotno kalvarijo, vključno s pobijanjem dveh odraslih mož in peko pite, izpelje sama. Sori. Je le šolana morilka, razumem, ampak že peko pite si predstavljam kot hud, hud logistični zalogaj. Nekje na samem, v kuhinji, na skrivaj? Težko kupim. Razen, če ji je na pomoč priskočil Vroča potička. Potem okej. Se mi pa dopadejo vzporednice z Rdečo stvatbo. Walder Frey razkrije zgornji del pite na način, sličen tistemu, s katerim je bila Catelyn tiste noči razkrila verižnino gospoda Boltona. Pa tudi sama usmrtitev s prerezom grla. Na taisti način jo je (Cat) usmrtil Črni Walder. In vse to pride v kompletu še z Roosovim umorom Robba Starka ter svojim lastnim. Zanima me, kaj to pomeni za Aryo. Kar se mene tiče, je vseeno preterala in ta njena hladnokrvnost … Živi bili pa videli. In kaj bo s hišo Frey?! Dva dediča in en starec se ji ne bi smeli poznati. Glede na njih številčnost. Je pa res, da bi smrt treh močnih figur lahko pomenila kreg za nasledstvo in okno njihovim nasprotnikom. Za vse praktične namene je hiša Frey (po moje) oplela.

Jaime se tačas vrne v Kraljevi pristanek in ravno še ujame Cerseijino koronacijo. Še vedno ima podložnike, nad čimer sem po pravici presenečen (glede na to, koliko plemičev in plemkinj jo je skupilo malo prej v Baelorjevi septi), še vedno ima kraljeve gardiste in še vedno ima Qyburna. Ne vem, če bo to dovolj, da se zoperstavi zmajskemu zavezništvu, ki se zgrinja nadnjo, je pa kraljica mati zmajski materi (najbrž nevede) prekrižala vsaj en, pred štirinajstimi dnevi izražen načrt; Daenerys zdaj definitivno ne bo prva kraljica Zahodnjega. Zanima me, kaj, na tej fronti, nam prinaša prihodnje leto. Kaj bo povedal Jaime, kakšne bodo posledice, s čim se bo Cersei branila.

vlcsnap-2016-06-27-23h03m00s398

Ogenj in kri
Poznam ljudi, ki so ta trenutek čakali vse od konca prve sezone. Zmaji so, ladje so, vojska je — Dany gre na Zahod. Tale del je zelo skompresiran, a moram reči, da je najbrž bolje tako. Podobna ugotovitev, pravzaprav, kot prejšnji teden. Šibamo brez balasta (in resnici na ljubo še česa, a kot rečeno — bolje tako).

V Dorniji se Trnova kraljica (odeta v črnino in seznanjena z dogodki, ki so prešli v Baelorjevi septi) sreča s Peščenimi kačami in Ellario ter na koncu — Varysom. Všeč mi je kratka ekspozicija trenj med hišama Tyrell in Martell, ki so v knjigah še toliko bolj prisotna (vsled bolj svežih dogodkov) in všeč mi je Olennina ostrina, ki je njena žalost očitno ni skrhala. Mogoče (mogoče!) je tole najmanj tečna dornijska sekvenca do danes.

Prav tako na brzino Dany opravi s primopredajo poslov (Daariu?), z imenovanjem svojega kraljičinega roke (Tyrionu) in rajzefibrom. Ne vem, ali je skupina plačancev dolgoročno res primerna alternativa za policijo. Ne vem, ali si Tyrion res zasluži značko. Ampak Dany ve.

vlcsnap-2016-06-27-23h11m23s874

Popoka vse (razen Drugih sinov) in odpluje. Sledi preskok. Prizor z ladjami je, sklepam, kar nekaj časa v prihodnosti, zakaj zraven so tudi Dornijci in Varys (dočim Tyrellovim jader nisem opazil — dopuščam, da sem jih samo spregledal). Kaj pričakovati prihodnje leto? Če odštejem Eurona, od katerega po pravici ne vem, kaj pričakovati, in Cersei, ki mi trenutno ne deluje kot nekdo, ki bi se lahko zoperstavil trem zmajem, je Zahodnje kar zrelo in pripravljeno na Daenerys Nevihtorojeno.

Sever opomnjen
Zima je naposled tu. Belege krokarja iz Citadele smo zadnjič videli v drugi sezoni, ko je naznanjal konec poletja. Moistri jih namreč razpošljejo ob koncu vsakega letnega časa.

Najmočnejši prizor s tega konca je gladko soočenje Davosa in Melisandre. Deset tednov smo se spraševali, češ, zakaj Davos nič ne vpraša (kljub temu, da je spraševal, haha). Mislim, saj. Kdor to bere, najbrž ve, kako je šlo. Konča se z Melisandrinim izgonom — kar je po moje kar pametna alternativa predlagani usmrtitvi — ampak zakaj je ta sekvenca tako nazarensko dobra? Igralski performansi. Liam Cunningham z za Davosa nenavadnim besom (ki se je ipak nabiral skozi deset, enajst epizod), na eni strani, in Carice Van Houten, ki kot Melisandra kaže nekaj več samozavesti kot zadnje tedne, a daleč od izhodišča (v drugi sezoni). Sploh Davos svoj del zvozi tako čustveno, tako ranjeno, da vsa čast. Ma kaj Davos. Obadva! Tako kot sem rekel! Splačalo se je počakati. Rahlo ironično, a sumim, da se bo odslovitev edine rdeče svečenice, tod okoli, raje prej, kot slej, izkazala za slabo izbiro. Ampak — red mora bit!

davosmel

Ne vem, kaj je s Sanso. Z Jonom se razumeta, z Mezinčkom še vedno ne zelo — kar je super — a občutek imam, da se Sansa nekje do konca epizode vseeno rahlo odtuji od Jona in približna gospodu Baelishu. Tako, v mentaliteti. Ne dobesedno. Pa tudi Mezinčku je po moje žal, ko je enkrat priča Jonovi inavguraciji. Mimogrede, prejle, ko sem govoril o Daenerysini še živeči opoziciji, sem izpustil Mezinčka. Definitivno ne namenoma.

Ne vem (spet!), kako to, da Severnjaki tako z lahkoto in veseljem podprejo Jona (sploh v prisotnosti njegove pravorodne žlahtnice). Zgolj opazka — v resnici me to ne moti zelo, ker sem s samo sekvenco generalno še kar zadovoljen. Všeč mi je, da val sproži Lyanna Mormont in končno je tu tudi gospod Manderly — dasiravno v zelo okrnjeni vlogi.

Ne vem (lahko mi rečete Jon Sneg), kaj naj si mislim glede enačbe R + L = J in nje potrditve. Občutek imam, da bi moral biti bolj navdušen, ampak joj — a je res kdo, ki tega ni vedel? Bolj me skrbi Branov neomajen načrt prečkati Zid. Kaj pa znamenje Nočnega kralja?!

Sam
Sam je … Sam. Samcat. Vsaj v kontekstu te objave, če že ne v zgodbi. Z Žiljko in malim Samom dosežeta Staro mesto in Citadelo, kjer ju pričaka moisterski receptor. Slabo so obveščeni. Po njihovo je direktor Nočne straže še vedno Jeor Mormont. Blazno se mi dopade izgled Starega mesta s svetilnikom, sicer je pa tole malo premalo za kak resen (ali vsaj resnejši) vtis. V bistvu nimam kaj reči. Tega dela zgodbe je bilo v celi sezoni zgolj za vzorec in upam, da bo prihodnje leto več s te fronte. Prepričan sem, da bodo na neki točki kastnili moistra Marwyna, dočim naprej zgolj ugibam.

vlcsnap-2016-06-27-23h03m07s534

Šesta sezona
Šesta sezona je zdaj za nami. Hitro je šlo, dasiravno je daleč od moje najljubše. Še vedno velja, da je tudi slaba epizoda Igre prestolov ena izmed daleč najbolj atraktivnih (če že ne kvalitetnih) stvari na televiziji, tako da … Kaj mi je šlo letos v splošnem najbolj na živce? Časovna relativiteta, recimo. Saj je že od nekdaj, ampak včasih so jo še opravičevali — dočim zdaj jo tretirajo kot nekaj, kar mora gledalec jemati v zakup. Nekonsistentnost, luknje v zgodbi (pri nekaterih pripovednih lokih bolj, drugih manj), občutek, da se ne premikamo (ki še nikdar ni bil tako prisoten). Mogoče še kaj. Kaj mi je bilo všeč? Igralske predstave, pokrajine (tako CGI kot prave), Sever — praktično od začetka do konca — HOLD THE DOOR!! in … Sigurno še kaj. Naj bo to zaenkrat to. Do prihodnjič.

9 comments
  1. Napram tebi verjetno izpadem kot nekdo, who knows nothing, ampak glede na to, da sem dvakrat prebral vse knjige in vsaj tolikokrat videl sleherno epizodo, vseeno upam reči, da je bila tale sezona več kot solidna, če že ne zelo dobra. Tudi to finale cenim precej visoko. Po navadi so bili finali manj nabiti, okej, lani je umiral Jon Snow, ampak vseeno. Tole danes je bilo … odlično! In nekaj je res in je treba večkrat povedati. Tudi najslabša epizoda GoT je nekajkrat boljša od ostale TV krame. Ni debate.

    Uvod? Perfekcija! Glasba, oh ta klavir in violine. Sej smo verjetno vsi vedeli kaj bo, foreshaddowing je bil na mestu. Ampak montaža, režija, vse to je bilo izpeljano tako hudičevo dobro, da sem od navdušenja pozabil, da je šel praktično cel casting v maloro. Pogrešal bom Margeary, prav gotovo. Kruta usoda. CGI odličen. Tudi uboj Pycella me ni zmotil, saj vemo, da serija komajda sledi knjigam in takle pomežik vseeno prej navduši kot da bi motil. Ko Cersei gleda to jedrsko eksplozijo in si dolije vina, človek enostavno zaploska. Nimaš kaj. Aha, pa ko se maščuje Unelli. Kaj hočeš boljšega? Confess! Confess! In nato shame, shame. Jaz sem tle navdušen. Kaj pomeni njena zmaga? Verjetno nič. Stavim, da jo v tretjem delu naslednje sezone ne bo več. S kom bo vladala?

    Freyeve pite? Ja, tudi mene tole ni prepričalo. Tko … za lase pritegnjeno. Mal preveč, čeprav so mi jasni teli shock and awe trenutki. Ampak ok, Walderja res ne bo nihče pogrešal. Čeprav mi je bil igralsko vedno všeč. Taka ostarela podlasica, fino za gledati pravzaprav. Čeprav Jamieju pove ta svoje. Two kingslayers, huhu.

    Meereen? Mah ok, teh Danny govorov sem res že sit. To, da je Tyrion spet roka se mi kar dopade. Vsaj nekaj, 2 sezone je zgolj statiral v dolgčasu. Pomenljiva, pravzaprav ta situacija. Njeno plutje v Westeros obeta. Tisoč ladij in zmaji. Epic. To smo čakali in končno se tozadevno pomikamo naprej.

    Sever? Oh, to je pa bilo! Obračun med Čebulnim vitezom in Rdečo žensko je bil res izjemen. Močan, napet, čustveno nabit. Davos oz. igralec, ki stoji za njim, je nekaj boljšega v GoT, tudi samozavestnejša Mel ni daleč. In bodimo pošteni, Kit se je precej naučil v teh letih. Lepo sledi.
    Pogovor s Sanso je zanimiv in le upam lahko, da ji Mezinček ne opere glave. Kakšen prestol? Je mar nor? Mezinček, mislim,
    King in the north sekvenca se mi izjemno dopade. Tudi za to, ker sem velik Jon Snow fan od prve knjige. To je to in evo foreshaddowing, kot pankrt mora obrniti grb. Torej siv volk na belem se spremeni v belega volka na sivem. Beli volk je Ghost, prva sezona, nadomesti Grey winda. Če je GRRM take stvari res napovedoval v prvi knjigi, potem starcu le kapa dol. Že tisto z Robbertom B in njegovim pozdravom v Zimišču je enkratno, ako ne gre za naključje. Skratka, Jon Snow novi kralj na severu. Meni so šle kocine pokonci in upam, da ne pade tako naivno kot Robb.

    Tower of Joy? Saj bi bilo klimatično, saj bi bil odfuk v glavi, ampak res smo vsi vedeli. Vsaj tisti, ki smo brali knjigo, ostalim smo pa tako ali tako zgobcali. Vsaj jaz najmanj desetim. Sicer odlična fora, ki ima neverjetno težo, ampak tole v seriji je bilo tko no … ddddddoooooh, končno! Ampak ja, montaža na odraslega Jona je bila lepa.

    Kaj sledi? Nič. 42 nedelj, saj ni toliko. Deset plač, to gre hitro.

    Napoved za sedmo sezono? Ice vs. fire. Jon postaja glavni igralec, a bitka o njegovem potomstvu bo huda. No, sploh si ne znam predstavljati kaj bo naslednjo sezono.

  2. Pepi said:

    Confession time. Js sm knjige prebral samo enkrat, haha. Z izjemo pete, k sm jo res dvakrat. Ka pa to? Shame, shame?😀

    Margaery je tud men zlo škoda. Za Cersei mam občutek, da bo pred svojim koncem utilizirala (al pa vsaj poskušala utilizirat) še kšnga izmed Aerysovih skladišč ognjíce. Ampak kdo jo ta trenutek sploh še podpira? Jaime z lannistersko armado. Še nekaj časa, si predstavljam. Ampak to je to. Morda kljub vsemu tudi LF, glede na to, da Sever zanj zdaj nima perspektive in da si ga kot hudega individualista težko predstavljam v timu Dany. Sploh, ker je tam že Varys. Mogoče bomo prihodnje leto priča eni taki koaliciji bad guyev, k bodo stopil skup samo zato, ker so bad guyi. V resnic upam, da ne, ampak s pripovednega stališča to mogoče ma nek smisel. Ker v nasprotnem primeru je Zahodnje tako rekoč že Danyjino.

    David Bradley je bil Walder Frey, kle ni debate. Narjen za to take vloge — kar je mal nehvaležna izjava, hehe, ampak dost res. Sicer pa totalno za lase privlečeno, se strinjam. Kot Aryin celoten pripovedni lok, letos.

    A. Vidš. Na tole z Jonovim novim praporjem sm js mal pozabu. Makes sense. Drgač mi je bla ta Manderlyjeva opazka mal iz nenada. Beli volk. Ghosta smo vidl tko … Enkrat na začetku sezone? Dvakrat? V bitki ga ni blo.

    Kul prehod med dojenčkom Jonom in zdajšnjo verzijo, se strinjam. Očitno bo Bran tisti, ki bo predal novico — in ne kšn Howland Reed. Lahko pa tud.

    42 (+-) nedelj gre hitr, hehe, deset plač tud. Se bo pa blazno vlekl tistih 42 ponedeljkov, torkov, sred in četrtkov. Kva nej zdej gledam? Julija štarta 2. sezona Mr. Robota, ravnokar je prišel ven Preacher, neke animeje mam v planu, z Dosjeji X sem obtičal nekje v šesti sezoni … No sej mogoč pa ne bom mel prehude eksistenčne krize zdaj, ko je konec za en let.😀

    Sigurno tud mene zanima, kaj prnaša sedma (7.!) sezona, ja. Predvsem me zanima, kako bo šlo neizbežno srečanje Jona z Dany. A bota frenda, a se bota clo oženila, al bo kak fajt za prestol?

  3. anonimnež said:

    Objektivno je bila tole res najbolj flawed sezona do zdaj, kar je glede na okoliščine (nov material in deset mesecev med sezonama) povsem razumljivo. Bolj gre za take stvari, ki me pri kakšnih drugih serijah sploh ne bi pretirano motile (površnosti, nedoslednosti, razdrobjenost), ampak če stopim en korak nazaj in pogledam, kako se celotna radeva razvija, mi je še vedno zelo zelo všeč. Da ne omenjam, da se mi je letos sezona zdela še posebej kratkočasna (verjetno zaradi pospešenega tempa).

    Meni je bil tale finale fenomenalen, res odlično zrežiran. Serija je končno potegnila črto – pri zadnjih dveh sezonah je šlo bolj za tisti “aftermath” dogodkov, vsi so se borili s samim seboj in s starimi duhovi, zdaj imam pa prvič občutek, da se je pot za naprej razčistila in nas čaka nekaj velikega. Slišal sem, da si bodo ustvarjalci tokrat vzeli malo več časa (in hkrati znižali število epizod), zato spet upam na kvaliteto.

    Aja, pa hvala, da si si letos spet vzel čas in malo pisal o seriji. Se vidimo naslednje leto! (?)😉

  4. Pepi said:

    Se strinjam. Finale je režijsko kr strong. Sapochnik zna. Poleg Sakharova verjetno najboljši režiser izmed … režiserjev, k so kadarkol delal Igro prestolov. Vsaj kar se mene tiče. Strinjam se tud, da je nastavek za naprej tok jasen (čez en let se bo pol itak izkazal, da so ble naše projekcije totalen mimostrel, haha), kot še nikdar prej. Pa to pravim kot nekdo, k je zdej prvič brez kakršnekol knjižne podlage. Kar je dost ironično. Sicer pa ja. Govora je blo o nekje šestnajstih epizodah prek zadnjih dveh sezon? To sm slišu že neki časa nazaj, tko da bomo vidl, če še velja. V vsakem primeru upam, da bo mela ta odločitev pozitiven vpliv — predvidet pa moram rečt, da si (še) ne upam.

    Ni panike, anonimnež. S temi posti mam v resnic blazno velik enga veselja, tko da če ne bo kake višje sile, ja — se definitivno beremo tud naslednje leto. Hvala teb!😀

  5. Meni osebno je bila ta epizoda vrhunska in je presegla vsa moja pričakovanja (res je, da sem se izogibal spoilerjem, kolikor je bilo to možno). Tudi šesta sezona v celoti mi je najljubša do sedaj in je presegla celo 4 sezono tako po mojih ocenah (“ratingih”), kot po moji rank-lestvici.

    Ponovno prilagam moj (verjetno najdaljši) review na Watchers on the Wall:
    http://watchersonthewall.com/game-thrones-season-6-finale-winds-winter-recap/#comment-659649

  6. Pepi said:

    Pauc, aja? Zanimiv. Ker serija je, kukr vem, preskočila eno generacijo Targaryenov. Oče Norega kralja je v seriji Aegon V, dočim v knjigi pa Jaehaerys II. Sicer pa kaj. To pomen, da je Jonu v resnic ime Jaehaerys?😀

    Lord Parramandas; kul. Moji rejtingi so pa (od moje najljubše sezone navzdol) nekak tko; četrta, tretja, prva, šesta, peta, druga (s tem, da so zadnje tri dejansko tok bliz, da bi jih brez večje škode premešal).🙂

  7. Ja, verjetno mu ni dala ime Jon😉

    Povej mi koliko misliš, da 6. sezona spoila naslednjo knjigo? Razplet je verjetno isti, pot druga, imaš kakšne info? Bo Jon tudi v knjigah King on the north? Kje vidiš skupne točke med knjigo in serijo? Jaz sem čisto pozabil Aegona Jr. in tole bo res zanimivo videti kam pelje..

  8. Pepi said:

    Uf, uf. Kva pa vem. Če pomislm, kdo vse je (v knjigah) še v igri (Martelli, Stannis, (f?)Aegon, Kamnosrčna … če naštejem sam res tavelke playerje …), pol mam filing, da je v bistvu zlo velik stvari ostal nespojlanih. Po drug stran pa ja. Ho(ld the do)or bo skor gvišn tud v knjigah. Boltoni bojo po moje tud zgubil. Cersei bo po moje razfukala King’s landing. Daenerys bo po moje pridobila Dothrake. Jon bo oživljen. Teorija R+L=J se bo (nekak) potrdila. Tommen bo umrl. Bodo pa okoliščine teh dogodkov vrjetn vsaj mal drugačne. Glede na Tommenovo starost v knjigah, naprimer, mal dvomim, da bo naredu samomor. Za Jona tud ne vem, če bo KitN — Manderlyji se tm zavedajo Rickonovga obstoja, pa tud nekak ne verjamem, da bi severnjaška gospoda okronala pankrta (kr tok z lahkoto k v seriji). Ampak to so sam moje projekcije. Kšnga pametnga (preverjenga) infota valda nimam.

Leave a Reply

