Bel tisk na beli podlagi

Sori ljudstvo, če sem koga razočaral (ali pač razveselil), ampak do nadaljnjega sem blogersko upokojen. Zdaj … ne vem. Malo me baše slaba vest in čutim se dolžnega, da vas vsaj preusmerim nekam drugam, odnosno predstavim kakšno alternativo za tedensko dozo mnenj o Igri prestolov. Glede na to, da je na internetu vse zgolj en klik proč, verjamem, da poznate, ampak vseeno — nekaj (slovenskih) platform, ki trenutno (na različne načine) pokrivajo Igro prestolov.

Igor Harb je svoje tedenske opise epizod lani objavljal na Delovem portalu (in vsak teden izpostavil tudi mojo malenkost, za kar sem mu še vedno hvaležen). Letos to počne na gledalbom.com. Majstor je v svojih zapisih temeljit in jako informiran in ja; priporočam!

Glave! sem že večkrat omenil. Moj najljubši podcast. Resda edini podcast, ki ga poslušam … No ja. Odlična vsebina, skratka. Ravno ta teden (če se ne motim) prihajajo nove, ki bodo pokrivale prvi dve epizodi nove Igre prestolov.

Potem je pa tu še en, malo bolj hands-on pristop. Forumi. Debata o Igri prestolov vem da poteka na Slo-techu, verjetno na Mn3njalniku, absolutno pa tudi na forumu Slovenskega Tolkienovega drušva, kjer sem registriran tudi sam in kamor vas pravzaprav z veseljem povabim. Zmajevega kamna smo se kar resno lotili.

1 comment

Oddajte komentar

