Vlog

Že leta (no, dve leti) nazaj je bila ideja in želja, da bi snemal vlog … Da bi misli o posameznih epizodah Igre prestolov strnil v kak drug medij. Takrat je bil to občutno prehud korak, danes takisto, mi je pa zato na misel padel kompromis — med blogom in vlogom. Pisanje vloga.

… zdajle se stvar nalaga na youtube in moram reči, da me že dajejo pomisleki, če je to to. Da ni to slučajno ena izmed “tistih” idej.

… še kar se nalaga in ne, ne bom prekinil. Preveč truda je bilo vloženega. V raziskave in zbiranje podatkov o pojavu padavin … In v vse.

… še 30%.

… innnnnnnnnn evo:

http://www.youtube.com/watch?v=3WHmsKdBZ3M

10 comments
  1. Vidmar said:

    V obraz si neverjetno podoben Samu Tarlyju iz serije GoT.

  2. Ja poglej ti njega, končno si se pokazal, jebemti 🙂
    Kul, kul, no zdaj sva na istem, saj tudi jaz vem kako zgledaš ti 🙂

    Sem pa našel tudi tole:

    Pa ni ti slabo ratal tale prvi vlog, sem se nasmejal 🙂

  3. Da ne pozabim, s spuščenimi lasmi zgledaš kot starejši in bolj zajeban brat Kita Haringtona, kar pomeni, da je krog sklenjen 🙂

  4. Pepi said:

    Ne vem, ne vem, če nima to, da sem podoben Jonu in Tarlyju, več veze s tem, da sem deklariran fan Igre prestolov, kot s tem, da bi jima bil dejansko podoben. 😀

  5. Pepi said:

    Hah, “jebemtiš, tebe je povsod polno” je po moje vseen mal overstatement za 3 ali 4 videe na mojem youtube kanalu. 🙂

  6. Jazbinšk said:

    Dokler se ne dokoplete do Pepitsungdo-ja, niste vidl nč od Pepija 🙂 hehe

  7. Pepi said:

    Pepitsungdo je že par let precej skrivna veščina … Ne vem, če so lekcije sploh še kje. Včasih so bile na google video, ki pa ga zdaj ni več.

Oddajte komentar

